جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1087178
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
فاطمه حیدری معاون تهذیب و امورفرهنگی موسسه معصومیه خواهران

حوزه/ مدیر طرح نیلوفرانه مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران از آغاز ثبت نام این طرح مهارت افزایی تا ۱۰ خرداد خبر داد.

فاطمه حیدری مدیر طرح نیلوفرانه مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارکرد: باتوجه به برهه حساس کنونی و توجه به ویژگی های حساس دوره نوجوانی، تربیت مربیان کنشگر عفاف از جمله مواردی است که می تواند دغدغه تمام علاقمندان حوزه تربیت را مرتفع سازد. طرح نیلوفرانه در واقع طرح گزینش، جذب و مهارت افزاییِ مربیِ کنشگر عفاف در عرصه دانش آموزی است که برای اولین توسط مؤسسه معصومیه با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی خواهد شد.

وی افزود: در این طرح مهارت محور، طلاب خواهر با کنشگری صحیح به تربیت دانش آموزان دختر می پردازند. طرح نیلوفرانه بستری است تا خواهران طلبه با کسب مهارت های لازم به عنوان مربی کنشگر عفاف جذب می شوند و با توجه به حساسیت نحوه برخورد و کنشگری صحیح عفاف و حجاب در عرصه دانش آموزی امکان نقش آفرینی می یابند.

خانم حیدری به شرایط این دوره اشاره کرد و گفت:جذب و به کار گیری مربیان در دوره های حضوری طرح نیلوفرانه، حضور در کلاس های حضوری و برخط و یافتن آمادگی کنش فعال در عرصه اجتماعی، بهرمندی از اساتید خبره و شرکت در دوره تجربه نگاری عفاف دانش آموزی، تعامل با سایر مربیان به صورت میدانی، دریافت امکان و امتیاز لازم جهت حضور در دوره های تخصصی زیست عفیفانه و تشکیل پرونده تبلیغی تخصصی، دریافت مجوز حضور در عرصه ملی نیلوفرانه، دریافت گواهی نامه اتمام دوره تربیت مربی کنش گران عفاف دانش آموزی و امکان دریافت تسهیلات مادی و معنوی از سوی مرکز مدیریت خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی از ویژگی های این طرح است.

وی به شرایط لازم برای حضور طلاب خواهر در این طرح پرداخت و افزود: احراز سابقه فعالیت پیشینی و برخورداری از استعداد فعالیت در عرصه دانش آموزی، دارا بودن سابقه تبلیغ و یا فعالیت در گروه های جهادی و مراکز فرهنگی، داشتن حداقل ۲۰ وحداکثر ۴۵ سال، دارا بودن مدرک حوزوی یا دانشگاهی و داشتن فرصت کافی جهت حضور در طرح تابستانه و بردن اردو های درون شهری طرح از جمله شرایط لازم برای حضور در این طرح است.

استاد حوزه علمیه خواهران بیان کرد: دارا بودن پرونده تبلیغی، اتمام سطح ۲ حوزوی وکارشناسی دردانشگاه و دارا بودن تحصیلات مرتبط به ویژه در رشته های تعلیم تربیت، مشاوره دینی کودک ونوجوان، مطالعات زنان، روان شناسی ومشاوره از اولویت های جذب طلاب خواهر در این دوره است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به نشانی https://b۲n.ir/k۰۷۵۰۱ مراجعه کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشترودریافت صوت های آفلاین دوره مقدماتی، به آدرس کانال زیر در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

https://eitaa.com/nilofaraane

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha