یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1087382
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
تصاویر/ نمازجمعه عالیشهر از قاب دوربین

حوزه/ خطیب جمعه عالیشهر گفت: راهبرد دشمنان برای نابود کردن اسلام فقط یک چیز است و آن هم عریان کردن زنان مسلمان است؛ هر زن مسلمانی که حجاب را برمی دارد دشمن اسلام را یک قدم به هدفش که از بین بردن اسلام است نزدیک تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد، امام جمعه شهر عالیشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: جامعه غربی در اوج بهره کشی از زنان و دختران است و تلاش می‌کند با قانونمند کردن ضد ارزشهای خود، برای دیگر جوامع و فرهنگ‌ها، بر مسلمانان فشار وارد کند.

خطیب جمعه عالیشهر گفت: توجه به جایگاه دختران در سخن و سیره معصومان و قرآن مجید داروی شفابخش روزگار ماست، ارزش دختر و زن به حدی است که پیامبر(ص) در مسئله مهم اجتماعی مباهله، دخترش را می آورد، خداوند در قرآن می فرماید من برای یک دختر اسم مشخص می‌کنم و او را مریم می‌نامم، در سوره شوری خداوند دختر را هدیه خود به انسان می داند و آن را بر پسر مقدم می دارد.

وی ادامه داد: راهبرد دشمنان اسلام اعم از یهود و نصاری برای نابود کردن اسلام فقط یک چیز است و آن هم به گفته متفکران خودشان که چکیده نظریات هزاران نفر می باشد عریان کردن زنان مسلمان است؛ هر زن مسلمانی که حجاب را برمی دارد دشمن اسلام را یک قدم به هدفش که از بین بردن اسلام است نزدیک تر می کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به در پیش رو بودن فریضه حج تمتع گفت: یکی از منافع مهم دنیایی حج این است که مسلمانان دنیا در برابر ظلم و استکبار جهانی متحد شوند و بساط ظالمان را از کره زمین جمع کنند. اگر ما دشمنان را نشناسیم و نقاط قوت و ضعف او را ندانیم سرمان کلاه می رود، در دولت قبل نگاه ساده‌لوحانه غرب گراها به دشمن باعث شد برجامی امضا شود که برای کشور و مردم خسارت محض بود.

وی با اشاره به امضاء توافق نامه احداث خط راه آهن رشت به آستارا تصریح کرد: امضاء توافق نامه احداث خط راه آهن رشت به آستارا توسط رئیس جمهور ایران و روسیه جایگاه ایران را از صادر کننده مواد خام به ترانزیت تغییر می دهد که می تواند سالانه حدود ۲۰ میلیارد دلار درآمد برای کشور داشته باشد.

امام جمعه عالیشهر ادامه داد: آمریکا به شدت از امضای این توافقنامه عصبانی شده همچنان از این که بعد از ۱۲ سال بشار اسد در اتحادیه عرب وارد می شود شدت ناراحت است، اتفاقاتی که این روزها می‌افتد نشان از اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی دارد که هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند جلوی آن را سد کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با اشاره به برخی مشکلات شهر عالیشهر بیان کرد: مسئولان استانی باید هرچه سریعتر به مشکلات شهر عالیشهر پایان بدهند و مقصرین در تعطیلی خدمات به مردم و تأخیر در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان را مشخص و مجازات کنند.

وی افزود: بنده هیچ فراخوانی برای تجمع نداده ام و معتقدم باید مطالبه گری از مسئولین در مساجد باشد و آنها هم موظف هستند حضور پیدا کنند و جواب مردم را بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha