شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ارتحال امام

حوزه/ فرماندار شهرستان دیّر گفت: ۲۰۰ زائر از شهرستان دیّر برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیّر صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر و سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: همه به ویژه ما مسئولین مدیون امام خمینی (ره) هستیم و باید دِین خود را ادا کنیم.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی و یادواره شهدای عملیات فتح خرمشهر، افزود: شهدا دانش آموخته مکتب امام حسین(ع) بودند و هرچه مراسم آنان با شکوه تر برگزار شود مانند یک کلاس درس تاثیر خود را می گذارد.

باربرز ادامه داد: سوم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ شرف و مردانگی مردم ایران اسلامی است و به عنوان یکی از ستاره های درخشان و نورانی دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان دیّر با اشاره به اعزام سه هزار نفر از استان بوشهر جهت شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در تهران، گفت: ۲۰۰ زائر از شهرستان دیّر برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام می شوند.

وی خواستار رسیدگی به مشکلات رزمندگان در زمینه های مختلف شد، تأکید کرد: برنامه هایی مرتبط با رزمندگان و خانواده شهدا در شأن آنها برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha