دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین

حوزه/ رهبر نهضت اسلامی بحرین تأکید کرد که توهین و تحقیر خطیب مسجد امام صادق (ع) در مرکز تحقیقات جنایی بحرین، "خواسته صهیونیست ها" است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین تأکید کرد که توهین و تحقیر شیخ محمد صنقور خطیب جمعه در مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز، در مرکز تحقیقات جنایی بحرین، "خواسته صهیونیست ها" است.

ایشان تأکید کرد که مردم بحرین تسلیم نخواهند شد، علما و رهبران خود را قربانی نمی‌کنند. رضایت علما با پول خریداری نمی‌شود و هویت خود را با تروریسم فراموش نخواهند کرد.

آیت الله قاسم تاکید کرد: توهین و تحقیر شیخ صنقور در مرکز تحقیقات جنایی توسط مقامات سیاسی و امنیتی بحرین عزیزمان، یک خواسته صهیونیستی است و این اقدام برای جلب رضایت صهیونیست ها و رژیم موقت اسرائیل انجام می گیرد.

رهبر نهضت اسلامی بحرین افزود: توهین و تحقیر، نابودی امنیت داخلی، تهدید آرامش اجتماعی، تجاوز به هویت اصیل وطن و کودتای احمقانه علیه تمدن به شمار می رود.

ایشان خاطرنشان کرد: عالم بزرگوار شیخ محمد صنقور نمونه زنده مؤمنی است که از این خصوصیات و اخلاق نیکو برخوردار بوده و یکی از بزرگان بحرین است که بحرین به دلیل ارزش والایی که در همه جنبه ها دارد به آن افتخار می کند.

آیت الله قاسم هشدار داد: این اشتباه فاحشی است که کسی فکر کند مردم بحرین در برابر چنین چیزی تسلیم خواهند شد و علما و رهبران اندیشمند آن را که امر به معروف و نهی از منکر می کنند و وظیفه دفاع و نجات آن را از توطئه های صهیونیست ها بر عهده می گیرند، قربانی می کنند.

این عالم بحرینی تأکید کرد که نمی‌توان در بحرین کلمه اسلام را خاموش کرد و مردم آن قرآن و پیامبر و سیره اولیای آن را رها کنند.

ایشان با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند رضایت این مردم را به قیمت دین و کرامت آنها با پول بخرد و همچنین نمی تواند باعث شود که آنها با تروریسم، هویت اعتقادی خود را فراموش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha