سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این بانوی گرامی اهل بصیرت، ولایتمداری و مجاهدت بود، عنوان کرد: همه ما به ویژه دختران ایران اسلامی از شخصیت حضرت معصومه(س) الگوبرداری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر شامگاه سه شنبه در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران در مسجدالنبی(ص) دیّر، اظهار داشت: دختران ایران اسلامی در مسیر اهلبیت حرکت کنند.

وی با اشاره با جایگاه خانوادگی حضرت معصومه(س)، افزود: یکی از عوامل تأثیرگذار در شخصیت افراد عامل وراثت است که این بانوی گرامی از پدر و مادر خود به ارث برده بود.

امام جمعه دیّر به ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: ایشان بانویی عالمه و عابده بود و دارای مقام شفاعت است و چهار امام معصوم و علمای بزرگ درباره شخصیت ویژه ایشان سخن گفته اند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این بانوی گرامی اهل بصیرت، ولایتمداری و مجاهدت بود، عنوان کرد: همه ما به ویژه دختران ایران اسلامی از شخصیت حضرت معصومه(س) الگوبرداری کنیم.

وی با بیان اینکه دختران براساس روایات بهترین فرزندان هستند، ابراز کرد: والدین باید توجه داشته باشند که دختران از نظر عاطفی حساس هستند و نیاز به محبت بیشتری دارند که اگر در خانه این نیاز آنها برطرف نشود، دیگران آنها را به سمت خود جذب می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha