دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کاروان زیر سایه خورشید در دفتر استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در ایران یک ظرفیت فرهنگی بزرگ برای کشورمان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اعضای کانون زیر سایه خورشید عصر امروز با استاندار کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

اسماعیل زارعی کوشا در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا علیه السلام در سخنانی اظهار داشت: مردم کردستان ارادت ویژه‌ای به اهل بیت علیهم السلام داشته و دارند تا جایی که نام مبارک امام رضا (ع) یکی از اسامی پر تکرار در بین مردمان این استان است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه این خطه آمادگی کامل را برای تقویت مناسبات با آستان مقدس رضوی و اجرای طرح هشت بهشت را دارد، گفت: در طول یک ماه گذشت بیش از ۵۰۰ نفر از مردم کردستان توفیق یافتند که به زیارت امام رضا علیه السلام در شهر مقدس بروند و نیز بر این باور هستیم که وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در ایران یک ظرفیت فرهنگی بزرگ برای کشورمان می باشد.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مردم کردستان نبود پرواز مستقیم از سنندج به مشهد بود، با این حال در سفر آیت الله رئیسی به این استان این موضوع مورد بحث قرار گرفت و ریاست جمهوری نیز بر این امر تاکید داشتند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پرواز مستقیم سنندج به مشهد در دستور کار قرار گرفته است و ان‌شاءالله در سال جاری تلاش داریم در هر هفته یک پرواز به مشهد مقدس از سنندج به صورت مستقیم داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha