سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آیت مجلسی

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در پیامی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، زهرا شفیعی سرپرست حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در پیامی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنا لله و إنا الیه راجعون»

درگذشت فقیه عالی مقام، عالم ربانی حضرت آیت الله محمدتقی مجلسی اصفهانی موجب تأثر و تألم همه مریدان و شاگردان ایشان و حوزه علمیه اصفهان گردیده است.

این عالم وارسته و فقیه بزرگ همچون اجداد گرانقدر خود، عمرش را در مسیر کسب معارف و علوم حقه دین مبین اسلام و ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) مصروف کرده است و در این مسیر شاگردان بسیاری را در حوزه علمیه اصفهان تربیت کرده که بسیاری از آنان اکنون از اساتید اثرگذار حوزه علمیه اصفهان هستند.

به تحقیق، مرحوم آیت الله مجلسی یکی از ذخایر ارزشمند علمی و معنوی حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه اصفهان بودند که با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیری در مسیر تعلیم و تربیت شاگردان و تبلیغ مکتب تشیع تا آخرین لحظات عمر گام برداشت و نام ایشان در حوزه علمیه اصفهان ماندگار خواهد بود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضایعه درگذشت حضرت آیت الله مجلسی را به محضر امام زمان(عج) و بیت معظم ایشان و همه شاگردان و مریدان این عالم ربانی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رضوان الهی و همچنین صبر و شکیبایی در این غم بزرگ برای بیت ایشان را مسألت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha