یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز با زعامت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) نهضت و آرمان‌های امام خمینی (ره) زنده تر از دیروز است و باید شاکر نعمت رهبری ایشان باشیم و تلاش کنیم آرمان‌های امامین انقلاب به نحو شایسته ای تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی، عصر امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در سپاه استان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: امروز اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) سرلوحه بیداری اسلامی در جامعه بین‌الملل قرار گرفته و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را هدایت می‌کند.

به گفته مدیر حوزه علمیه قزوین، تفکر و اندیشه امام(ره) بر اساس تعالیم روحبخش قرآن و دین مبین اسلام شکل گرفت و ضامن بقاء نظام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) یک مراسم معمولی نیست، بلکه گرامیداشت یک تفکر و اندیشه والای اسلامی برای نجات بشریت از ظلم و جور است که امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند در ترویج این مهم تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی(ره) اسطوره بزرگ قرن بود که با کلام نافذ خود و تکیه بر ایمان و اراده پولادین ملت توانست انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود و رهایی از ظلم و جور هدایت کند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: چند سال گذشته شیوع بیماری کرونا موجب شده بود تا برخی از مراسم ها به صورت محدودتر برگزار شود، اما خوشبختانه با پایان این بیماری می‌توانیم مناسبت‌های بزرگ را با حضور پرشور مردم برگزار کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز با زعامت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) نهضت و آرمان‌های امام خمینی (ره) زنده تر از دیروز است و باید شاکر نعمت رهبری ایشان باشیم و تلاش کنیم آرمان‌های امامین انقلاب به نحو شایسته ای تحقق یابد.

آرمان‌های امام خمینی (ره) زنده تر از دیروز است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha