یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمودی امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: وظیفه نخبگان تبیین اندیشه امام(ره) از نگاه خلف صالحش مقام معظم رهبری است و وظیفه همگان نیز حراست از دستاورد عظیم حضرت امام(ره)، یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان شب گذشته در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر ضمن تسلیت نیمه خرداد و گرامیداشت یاد و نام شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار داشت: نام و یاد امام خمینی(ره) از اذهان ملت بیدار ایران فراموش نخواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که حضرت امام(ره) که بود؟ افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیر قرن معاصر بود که در تمامی حوزه‌های دینی، معرفتی، اجتماعی، سیاسی می‌درخشیدند.

امام جمعه کنگان با بیان ویژگی‌های فردی و اجتماعی امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: آنچه که حضرت امام(ره) را امام کرد، ایمان ایشان به خدا بود.

حجت‌الاسلام محمودی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) مصداق آیه شریفه "إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا" بود که به تعبیر قرآن، آنچه دل‌ها را به سمت او سوق می‌دهد عمل صالح و یادگار ارزشمند ایشان یعنی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت دینی بود.

وی به تشریح وظیفه نخبگان و ملت خصوصا قشر جوان در برابر آرمان‌های حضرت امام(ره) پرداخت و گفت: وظیفه نخبگان تبیین اندیشه امام(ره) از نگاه خلف صالحش مقام معظم رهبری است و وظیفه همگان نیز حراست از دستاورد عظیم حضرت امام(ره)، یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha