دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر ارتباط مستمر اساتید با طلاب مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: طلاب برای کسب معارف دینی و تهذیبی و همچنین برنامه‌های علمی پژوهشی در طول سال برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان شب گذشته در دوره آموزشی مهارت‌های عمومی تدریس ویژه اساتید حوزه علمیه لرستان، که در مدرسه مهدیه الیگودرز برگزار شد، با اشاره به اینکه اساتید باید با اخلاص، سعه صدر و همت جهادی در تربیت طلابی مهذب و توانمند تلاش کنند، اظهار داشت: ایجاد روحیه امید و ترسیم آینده روشن طلبگی، از رسالت‌های مهم اساتید مدارس علمیه است که باید برای تحقق این مهم کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه اساتید با خَلق شیوه‌های نوین در انتقال مطالب علمی و فقهی به طلاب تلاش کنند، گفت: ارتباط استاد شاگردی نباید تنها محدود به کلاس درس و بحث باشد، بلکه طلاب باید تلاش کنند از محضر بزرگان دین و حوزه بهره گیرند.

امام‌ جمعه خرم آباد، اهتمام به ارتقا برنامه‌های تهذیبی و قرآنی را برای رشد معنوی طلاب ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اساتید برای برگزاری دوره‌های اخلاق، برنامه‌های قرآنی و معنوی ویژه طلاب، برنامه‌ریزی خاص داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ارتباط مستمر اساتید با طلاب مدارس علمیه تأکید کرد و یادآور شد: طلاب برای کسب معارف دینی و تهذیبی و همچنین برنامه‌های علمی پژوهشی در طول سال برنامه ریزی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha