یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست رئیس جمهور با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته، سیاست قطعی دولت مردمی است و معاون اجرایی رئیس جمهور مکلف است تا موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در دیدار با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: توجه به فعالیت‌های قرآنی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی فرهنگی استان آذربایجان شرقی باید مورد تأکید قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته، سیاست قطعی دولت مردمی است و معاون اجرایی رئیس جمهور مکلف است تا موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش فعالان فرهنگی استان در روشنگری و تبیین ابعاد جنگ شناختی دشمن برای مردم، گفت: فعالان فرهنگی باید اهتمام بیشتری به نقش‌آفرینی در جهاد تبیین داشته باشند.

لزوم حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری دانش آموزان، پیشگیری از بروز حاشیه‌نشینی، تأکید بر فعال‌سازی اقتصاد روستا و ضرورت ایجاد مهدکودک در همه ادارات به منظور رفع دغدغه و نگرانی مادران شاغل، از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha