شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
برگزاری آیین ازدواج 313 زوج بوشهری با حضور رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور اعلام کرد: درصد بیکاری در این دولت کاهش یافته و اشتغال زایی روند افزایشی دارد اما باز هم باید تلاش کنیم وضعیت بهتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جمع مردم خورموج، اظهار داشت: امروز ملت ایران از استقلال و آزادی برخوردار است.

رئیس جمهور با اشاره به مردم سالاری دینی در ایران اسلامی، افزود: وفاداری مردم به نظام اسلامی و حمایت از مظلومان و مستضعفان دشمن را به خشم آورده است.

وی عنوان کرد: شعار "ما می توانیم" امروز نه تنها در عرصه های نظامی و امنیتی محقق شده است، بلکه در همه صحنه‌ها شاهد تحقق اراده ملت ایران و عملیاتی شدن شعار "ما می توانیم" هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه به اذعان خود دشمنان، تحریم تاثیری بر اراده ملت ایران نداشته است، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال توقف کشور و اثرگذاری بر سفره و معیشت مردم است، اما در این جنگ نیز شکست خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را به این اعتراف واداشت که امسال راهپیمایی متفاوت تر از سال های قبل داشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: دستور داده ایم موضوع اخیر که در برخی مدارس کشور رخ داد، توسط وزرای کشور و اطلاعات پیگیری شود و با ارائه گزارش سریع به مردم این توطئه دشمن نیز خنثی خواهد شد.

وی افزود: مردم با تمام وجود پای انقلاب و نظام ایستاده اند و وظیفه ما مسئولین در کنار مردم بودن و ارائه بهترین و بیشترین خدمات است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دولت مصمم به حرکت جهادی در عرصه اشتغال با کمک مردم است، یادآور شد: با توسعه تولید و صنعت به دنبال رفع مشکل بیکاری هستیم.

وی افزود: از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیستیم و در این استان نیز اقدامات خوبی در حوزه مسکن رخ داده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: گام های بلندی در حوزه رفع مشکل آب و توسعه راه ها و زیرساخت های بهداشت و درمان در استان بوشهر برداشته شده و طرح های مهمی اجرا شده است.

وی عنوان کرد: درصد بیکاری در این دولت کاهش یافته و اشتغال زایی روند افزایشی دارد اما باز هم باید تلاش کنیم وضعیت بهتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی یادآور شد: مشکلات شهرستان دشتی در حوزه بهداشت و درمان دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دانش آموزِ مقاومِ ما CA ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 2
    سلام آقا جان! کلاس در برنامه های واتس اپ، تلگرام، تویتر، اینستاگرام، کلاب هاوس و... ممنوعه! گفتگو حتما باید داخل برنامه شاد شهدا برگزار بشود، چه در داخل 🇮🇷، چه در خارج! پیام رسانهای دشمن هم نا أمن هستند، هم نا پاک و هم استفاده از آنها به بهای خون یک کودک 🇵🇸 (و ...) تمام می شود! پیام رسانهای دشمن ما را مسموم میکنند! باید بت و گوساله ی امروز را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم قبل از آن که دشمن قرآن، مسجد و ما و فرزندانمون را بسوزاند. باید باطل و دروغ دشمن را انداخت تو سطل آشغال– و از هیچی نترسیم! ای کاش خدا کمکمون میکرد از هیچی نمیترسیدیم! وقتی میبینیم و میشنویم انسانهایی وجود دارند که از هیچی نمیترسند، دلمان میخواهد مثل آنها بشویم! کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه‌ خودنوشت سردار سلیمانی است (https://kerman.navideshahed.com/fa/news/525359). کتاب را از طریق صوت میتوانیم👂🏼کنیم. حاج قاسم/امام خمینی/امام خامنه ای/سید حسن نصرالله از هیچی نمی ترسند(https://hawzahnews.com/x9HrN)! از هیچی جز خدا! حاج قاسم هم حافظ قرآن بود، هم حافظ امام و هم حافظ ما! چگونه مدرسه برویم؟ با امام و شهدا! هر دانش آموز باید محافظی داشته باشد! یک مدافع حرم، سلامت و امنیت! از تیم محافظان حاج قاسم چه می‌دانیم؟ از تیم محافظان آقای بهجت چه می‌دانیم؟ 🔺(https://bahjat.ir/fa/content/13171):«قبل‌ترمحافظ یکی از مراجع بود. بعد از فوت آن مرجع، آمده بود به‌اصرار که محافظ آقای بهجت بشود. خانوادۀ آقا هم قبول کردند و با خودش در میان گذاشتند. گفت:«آن وقت چه کسی می‌خواهد از آن محافظ، محافظت کند؟» گفتند:«خدا» گفت:«همان خدا، از من هم محافظت می‌کند.»🔺 کافی نیست؟ كَفَى بِاللَّهِ شَهِيدًا! سلام فرمانده! يَا مَوْلاىَ يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ، صَلَواتُ اللّٰهِ عَلَيْكَ وَعَلَىٰ آلِ بَيْتِكَ، هٰذَا يَوْمُ الْجُمُعَةِ وَهُوَ يَوْمُكَ الْمُتَوَقَّعُ فِيهِ ظُهُورُكَ، وَالْفَرَجُ فِيهِ لِلْمُؤْمِنِينَ عَلَىٰ يَدَيْكَ، وَقَتْلُ الْكافِرِينَ بِسَيْفِكَ، وَأَنَا يَا مَوْلاىَ فِيهِ ضَيْفُكَ وَجَارُكَ، وَأَنْتَ يَا مَوْلاىَ كَرِيمٌ مِنْ أَوْلادِ الْكِرَامِ، وَمَأْمُورٌ بِالضِّيافَةِ وَالْإِجَارَةِ، فَأَضِفْنِى وَأَجِرْنِى صَلَوَاتُ اللّٰهِ عَلَيْكَ وَعَلَىٰ أَهْلِ بَيْتِكَ الطَّاهِرِينَ. ما همنشینی و مجالست میکنیم با بهترین دوست و رفقا! «خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است!🇮🇷🌏🇵🇸