شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ملانوری

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: بیش از 2 هزار مبلغ در طرح های مختلف هجرت، امین، بینات و ... در استان خوزستان حضور فعال دارند و الحمدلله مبلغان استان از روحیه ی بسیار بالایی برخوردارند و کارها را به نحو مطلوب و بصورت قرارگاهی پیگیری کرده و به خوبی می درخشند.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، به بیان هدف خود از سفر به استان خوزستان پرداخت و اظهار داشت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور بصورت مستمر سفرهایی را به استان های مختلف صورت داده و جلسات متعددی در استان ها در موضوع تبلیغ برگزار کرده و یا در جلساتی که در این خصوص برگزار می شود متناسب با شرایط استان ها شرکت می کند.

وی افزود: استان خوزستان به خاطر دارا بودن طلاب و فضلای توانمند و با انگیزه و نیز شرایط خاص و ویژه ای که دارد، حائز اهمیت است و باید در بخش تبلیغ مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نفوذ برخی جریانهای خاص به خاطر مرزی بودن استان نیز وظیفه مجموعه های تبلیغی را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری ادامه داد: فعالیت های تبلیغی در استان خوزستان رضایت بخش است و مدیریت حوزه علمیه خوزستان حقیقتا پای کار تبلیغ در این استان بوده و به شایستگی کارهای تبلیغی را پیش برده و توفیقات خوبی کسب کرده اند.

وی اظهار کرد: بیش از 2 هزار مبلغ در طرح های مختلف هجرت، امین، بینات و ... در استان خوزستان حضور فعال دارند و الحمدلله مبلغان استان از روحیه ی بسیار بالایی برخوردارند و کارها را به نحو مطلوب و بصورت قرارگاهی پیگیری کرده و به خوبی می درخشند.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری اظهار کرد: مدارس علمیه استان خوزستان مانند قرارگاه های فرهنگی عمل کرده و با محوریت مدیران مدارس فعالیت های فرهنگی را به سامان می رسانند.

وی افزود: برنامه های تبلیغی استان خوزستان مانند سالهای گذشته ادامه دارد و مبلغان بصورت تمام وقت، پاره وقت و ساعتی با محوریت مساجد فعالیت های فرهنگی استان را پیگیری می کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: در طرح تبلیغی امین مدارس آموزش و پرورش به لطف خداوند متعال توسعه ی بسیار خوبی در استان خوزستان صورت گرفته و مبلغان فعالیت‌های خوبی در مدارس انجام می دهند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مواضع جریانهای معاند به نظر می رسد باید بر طرح تربیتی امین و حضور در مدارس آموزش و پرورش تمرکز بیشتری کرد و با تعمیق این طرح و افزایش توانمندی مبلغان و مربیان زمینه های راهنمایی و تبیین حقایق و معارف الهی برای نسل نو را فراهم تر کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: اخیرً بعضی از بنگاه های تبلیغی مخالفین با انفعال به تحلیل حضور طلاب در مدارس و مساجد می پردازند که موجب افزایش ایمان طلاب و فضلای حوزه به طرح های تبلیغی و افزایش انگیزه آنهاست. این اقدامات، مبلغان مکتب توحید را در انجام وظیفه و حرکت در مسیری که انتخاب کرده اند مصمم تر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری در پایان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های زبانی خاصی که در استان خوزستان وجود دارد و همچنین انگیزه و روحیه ی انقلابی بالای طلاب عزیزمان در این استان، توسعه ی تبلیغ در فضای مجازی مورد انتظار است و امیدواریم مرکز فضای مجازی استان خوزستان بتواند آثار و برکات خوبی در آینده نزدیک داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha