یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: به دلیل فعالیت‌های مردم محور و شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر در عرصه‌های مختلف، اعتماد عمومی نسبت به این نهاد روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، امروز در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به دلیل فعالیت‌های مردم محور و شبانه‌روزی جمعیت هلال امر در عرصه‌های مختلف، اعتماد عمومی نسبت به این نهاد روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: این اعتماد عمومی به واسطه توسعه فعالیت‌های مختلف کمک‌رسانی و خدمات رسانی عمومی به خصوص در مناطق محروم و برای مردم آسیب پذیر افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، اعتماد عمومی به جمعیت هلال احمر را نمودی از قدردانی مردمی از تلاش‌های صادقانه این مجموعه دانست و یادآور شد: جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان شرقی نیز در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله خوی حضوری بسیار سریع، تاثیرگذار و متعهدانه داشت که این نوع کارکردها قابل ستایش و قدردانی است.

وی ادامه داد: در جریان زلزله مهیب اخیر در کشور ترکیه نیز نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در عرصه خدمت به زلزله‌زدگان خط شکن بودند و کارنامه‌ای بسیار درخشان از خود بر جای گذاشتند.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه اردوگاه‌های آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی نمونه بود، گفت: سرمایه اجتماعی جمعیت هلال‌ احمر در سایه خدمات امدادگران و حمایت‌های بی‌دریغ ائمه جمعه طی دوره اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

سلیمانی، نقش امام جمعه تبریز در توسعه فعالیت‌های هلال احمر را بسیار تعیین کننده دانست و با اشاره به اینکه در کشور نگاه ویژه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم وجود دارد، تصریح کرد: مردم‌داری، اخلاق محوری و تواضع ایشان در سطح کشور و در بین همه سلایق سیاسی و اجتماعی مورد تمجید و تحسین است.

وی جلب اعتماد عمومی را اولویت اول و آخر جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت‌ها، تلاش‌ها و اقدامات این جمعیت در راستای خدمت‌گزاری به مردم و حضور به موقع و سریع در حوادث مختلف تعریف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    ایشان این مطلب را بر چه اساسی فرموده اند از کجا این اعتما بیشتر شده نظر سنجی شده ویا اندازه گیری شده و یا وزن شده اگر نطر سنجی شدادقبلا چند بوده حالا چنده اگر اندازه گیری شده قبلا چقدر بوده حالا چنده اگر وزن شده چنلا چند کیلو بوده حالا چند کیلو است لطفا دقیق مسائل مطرح شود تا شبهه پیش نیاد