یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: باید جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قزوین  به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا طلاب همه مدارس علمیه استان آثار علمی خود را به این جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی حوزه علمیه استان قزوین که با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، معاون پژوهش حوزه علمیه برادران و خواهران استان برگزار شد، اظهار داشت: به‌طور حتم تمرین نویسندگی، آشنایی با مهارت‌های پژوهشی و نگارش مقالات علمی می‌تواند در رشد علمی و موفقیت طلاب در عرصه‌های پیش‌روی بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: جشنواره علامه حلی این فرصت را به‌طلاب می‌دهدتا با مهارت‌های پژوهشی آشنا شوند، لذا ترغیب طلاب جهت مشارکت بیشتر و فعال‌تر در این جشنواره امری ضروری است که همه مدیران و اساتید مدارس علمیه باید آن را دنبال کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این جشنواره فرصت مغتنمی برای تقویت پژوهش و تحقیق در میان طلاب جوان و علاقه‌مند حوزوی است و در واقع این جشنواره ظرفیتی ارزشمند در جهت شناسایی استعدادهای پژوهشی در مدارس علمیه است.

در پایان این جلسه در رابطه با نحوه برگزاری جشنواره علامه حلی و همچنین انتخاب دبیر جشنواره بحث و گفت‌وگو شد.

طلاب آثار علمی خود را به جشنواره علامه حلی ارائه نمایند

طلاب آثار علمی خود را به جشنواره علامه حلی ارائه نمایند

طلاب آثار علمی خود را به جشنواره علامه حلی ارائه نمایند


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha