یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: پرداخت مالیات به نوعی کمک به توسعه کشور است بنابراین کسبه و بازاریان در بحث پرداخت مالیات‌ها احساس وظیفه نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، اظهار داشت: در هر کشوری کشاورزی به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه شناخته می‌شود، بنابراین دولتمردان باید در بخش کشاورزی برنامه‌های مستند و کاربردی داشته باشند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: امروز در جهان، گندم به عنوان یک ماده غذایی بسیار استراتژیک و مهم شناخته می‌شود، بنابراین دولت باید برای خودکفایی در این حوزه تمام کمک‌های خود را به کشاورزان داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه پدیده قاچاق مانع اصلی توسعه اقتصادی هر کشوری است، تأکیدکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کسی که به خاطر کسب روزی خانواده‌اش اقدام به کوله‌بری می‌کند قاچاقچی نیست، بلکه قاچاقچی کسی است که در سیستم اقتصادی کشور اختلال ایجاد می‌کند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: بنابراین انتظار داریم مرزبانان و نیروهای نظامی و انتظامی برخوردی بهتر با کولبران داشته باشند و ما از زحمات مرزبانان در این زمینه تشکر می‌کنیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه باید فرهنگ پرداخت مالیات در کشور نهادینه شود، اظهار کرد: پرداخت مالیات به نوعی کمک به توسعه کشور است، بنابراین کسبه و بازاریان در بحث پرداخت مالیات‌ها احساس وظیفه نمایند.

وی در ادامه به جایگاه والای حج در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: حج یک فرصت بسیار بزرگ برای همه مسلمین است که خود را از گناهان پاک سازند و در این سفر معنوی درهای توبه بر روی همگان باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha