دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نماز جمعه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: اجرای منطقه آزاد تجاری در بوشهر مطالبه جدی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نمازجمعه بوشهر، اظهار داشت: مردم استان بوشهر به واسطه مرزنشینی باید از مزایای آن مانند تعاونی مرزنشینان بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با وجود فعال شدن تعاونی ولی مرکز شهرستان های مرزی از مزیت این تعاونی بی بهره هستند، افزود: تخفیف سود بازرگانی برای بوشهر کمتر از دیگر مناطق است که انتظار داریم سریعا اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری در بوشهر مطالبه جدی مردم است و باید عملیاتی شود.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: برای افزایش توان مالی بانک های استان و پرداخت مالیات صنایع به استان بوشهر، گردش مالی واحدها به استان بوشهر منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به استقرار صنایع متعدد در استان بوشهر و آلایندگی آنها، گفت: میزان دقیق آلایندگی این صنایع باید مشخص و حق آلایندگی استان به صورت کامل پرداخت شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای توقف پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه هسته ای، افزود: ایران اسلامی هیچ گاه از پیشرفت های هسته ای عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha