جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کد خبر: 1092646
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹
photo_2023-06-16_20-35-29.jpg

حوزه / مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی از تغسیل اموات سیل‌زده این شهرستان توسط خواهران طلبه خبر داد.

رباب شهبازی مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: بارش‌های مداوم اخیر در شهرستان گرمی ناشی از ناپایداری‌های جوی سبب به‌وجود آمدن چندین بار سیل در این شهرستان و روستاهای تابعه شد که متاسفانه علاوه بر خسارت مادی، جان شش نفر از همشهریان عزیزمان را در روستاهای اطراف گرفت.

وی افزود: در پی این حادثه ناگوار با توجه به جراحت زیاد مرحومین و از طرفی تغسیل اموات توسط اقوام و خانواده‌شان، می‌توانست بر داغ دلشان بیافزاید، بنابراین طلاب جهادی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی با ایثار، اخلاص و احساس همدردی با خانواده‌های داغدیده، به‌صورت داوطلبانه اعلام حضور کرده و پنج نفر از این اموات که خانم بودند را غسل دادند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) گرمی یادآور شد: رسالت حوزه علمیه در کنار مردم بودن است، مردم علاوه بر مساعدت مالی به کمک‌های معنوی و اظهار همدردی نیاز بیشتری دارند.

شهبازی، روحیه جهادی بانوان طلبه شهرستان گرمی را ستودنی بیان کرد و گفت: طلاب و استادان مدرسه علمیه ولی عصر(عج) در ایام شیوع ویروس کرونا با تشکیل چندین گروه جهادی، به‌صورت داوطلبانه به صحنه آمده و با تغسیل اموات کرونایی، حضور در بیمارستان و کمک به تیم پرستاری با مردم ابراز همدردی کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به‌خسارات وارده به منازل سیل‌زدگان در روستاها، تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم نیز در آشپزخانه این واحد حوزوی طبخ و در بین سیل‌زدگان توزیع شد.

تغسیل اموات سیل‌زاده توسط بانوان طلبه گرمی

تغسیل اموات سیل‌زاده توسط بانوان طلبه گرمی

تغسیل اموات سیل‌زاده توسط بانوان طلبه گرمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha