شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با  جانباز جهادگر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان آذربایجان شرقی با حاج نقی رمیتی جانباز جهادگر و از مدیران اسبق جهادسازندگی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر دو روزه خود به استان آذربایجان شرقی، با حاج نقی رمیتی جانباز جهادگر و از مدیران اسبق جهاد سازندگی دیدار کرد.

وی گفت: جانبازان شهدای زنده‌اند و دیدار با این شهدای زنده، ادای وظیفه و سعادتی عظیم است.

در ادامه این دیدار حاج نقی رمیتی جانباز ۶۵ درصد جهادگر و از مدیران اسبق جهاد سازندگی، خاطراتی از فعالیت‌های خود در جهادسازندگی و حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را نقل کرد.

وی شور و شوق جهادگران جهادسازندگی در عملیات‌های دفاع مقدس را بی‌مانند توصیف کرد و اظهار داشت: سنگرسازان بی‌سنگر عنوانی برازنده جوانان جهادگر بود که در زیر آتش دشمن، با عشق و شور ولایی به خدمت می‌پرداختند و بسیاری از آنها به فیض شهادت نائل شدند.

در این دیدار اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند.

گفتنی است نقی رمیتی، متولد هفتم فروردین ۱۳۳۴ در تبریز است که بر اثر جراحت‌های متعدد در طول جنگ تحمیلی به فیض جانبازی نائل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha