دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء ، در دیدار مدیر و مسئولان جهاد کشاورزی استان که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: محصولات کشاورزی متناسب با نیاز بازار و استعداد زمین‌های استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء امروز در دیدار با مدیر و مسئولان جهاد کشاورزی استان که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، برگزار شد، اظهار داشت: شکوفایی استعداد کشاورزی در سطح استان قابل اهمیت و مورد تأکید است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اهمیت کشاورزی در پیشرفت جامعه، گفت: باید با همت بلند خود، سازنده ایران باشیم و ظرفیت‌های کم نظیر استان برای شکوفایی محصولات کشاورزی شناخته شود و متناسب با این ظرفیت‌ها، اقدام به کاشت و برداشت محصولات کشاورزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم اگر در بخش کشاورزی موفق عمل کنیم، بسیاری از معضلات اجتماعی استان از جمله بیکاری و عدم ازدواج جوانان حل خواهد شد، اظهار کرد: اگر کشاورزی بر محور مطالعات علمی صورت گیرد، می‌تواند یکی از محورهای مهم توسعه باشد.

آیت الله علماء اظهار کرد: اگر بخواهیم کارهایمان ماندگار و به آیندگان منتقل شود، لازمه‌اش فقط برای خدا کار کردن است و اینکه کار مردم را باید با بهترین کیفیت انجام دهیم و بدانیم خدمت به مردم بالاترین کارهاست.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه در بخش کشاورزی استان، تصریح کرد: صنایع کوچک دستی و محلی باید حمایت وتقویت شود، زیرا این محصولات کوچک بسیار موثر است و جوانان روستایی را از بیکاری نجات می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: محصولاتی مانند، نخود، زعفران و عسل که سابقه‌ای دیرینه دارند، اگر متناسب با معیارهای علمی کشت و تولید شوند، بسیار برای استان مؤثر و ارزشمند است.

گفتنی است در این جلسه، مسئولین جهاد کشاورزی استان، به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

فعالیت در عرصه کشاورزی متناسب با نیاز بازار و استعداد استان  کرمانشاه باشد

فعالیت در عرصه کشاورزی متناسب با نیاز بازار و استعداد استان  کرمانشاه باشد

فعالیت در عرصه کشاورزی متناسب با نیاز بازار و استعداد استان  کرمانشاه باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha