یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) گفت: امام جواد (ع) همانند سایر ائمه(ع) الگوی کامل انسان مداری و نمونه بارز عبادت و بندگی بود.

حجت الاسلام محبعلی احدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع)، اظهار کرد: امام جواد(ع) در مقابل مصائب و گرفتاری‌های روزگار به شدت شکیبا و بردبار بودند.

وی با بیان اینکه امام جواد (ع) دریای جود و کرم بود، گفت: دوران امامت یکی از سخت‌ترین دوران‌ها بود و حضرت جلسه‌های مختلف مناظره علمی در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ۳۶ انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه امام جواد (ع) با ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و جود و بخشش در دوران خویش زبانزد عام و خاص بود گفت: صبر و بردباری در مقابل مشکلات، شجاعت در گفتار، جود و احسان، نیکوکاری، نیکو سخن گفتن، پاسداری از حریم امامت، پارسایی، نبوغ در علم و دانش و ... از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این امام معصوم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) بر ضرورت الگوگیری از سیره زندگانی آن حضرت تاکید کرد و گفت: امام جواد (ع) همانند سایر ائمه الگوی کامل انسان مداری و نمونه بارز عبادت و بندگی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha