یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1094354
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
تصاویر/  آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب، سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و قرارگاه استانی شهید بروجردی

حوزه/ سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حکمی، سردار حبیب شهسواری را به عنوان مشاوره خود منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار سلامی فرمانده کل سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با تجلیل از خدمات سردار شهسواری فرمانده سابق سپاه شهداء گفت: سردار شهسواری برای گسترش فرهنگ بسیج و ایجاد امنیت پایدار در مناطق استان‌های مرزی خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

وی تصریح کرد: این سردار بزرگ، با جهاد بی‌فقه و مردم‌داری برای کمک به محرومان همیشه در میدان بود که این تلاش‌ها از ذهن مردم پاک نشده و عنوان باقیات‌ الصالحات ماندگار است.

فرمانده کل سپاه افزود: در حال حاضر نیز سردار شهسواری به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب می‌شود.

سردار سلامی، سردار پورجمشیدیان را به عنوان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) معرفی کرد و گفت: سردار پورجمشیدیان یکی از ‌یادگاران دفاع مقدس و مجاهد این خطه هست و ‌برای تربیت چنین افرادی نیازمند همت جهادی هستیم.

وی در پایان سردار رجبی را به عنوان فرمانده جدید سپاه آذربایجان غربی معرفی و اظهار کرد: این سردار بزرگ فرزند شهادت است و در استان کردستان خدمات شایانی داشتند و امیدواریم در آذربایجان‌غربی هم این چنین بدرخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha