دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اتفاقات اخیر، گفت: امروز می‌بینیم جریان نفاق و منافقین به چه روزی افتاده‌اند و در اوج ذلت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی نهاوند، اظهار داشت: امروز باید یاد کنیم از عالمان و مبارزان انقلابی که در نهاوند حضور داشتند و در مقابل استکبار و طاغوت ایستادند.

وی از شهید حیدری به عنوان نشان افتخار شهرستان نهاوند یاد کرد و گفت: شهید آیت الله حیدری از شهدایی بود که در حادثه تروریستی هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید بهشتی به شهادت رسید.

امام جمعه همدان با اشاره به سالروز اعلام رسمی سازمان منافقین مبنی بر آغاز نبرد مسلحانه با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سازمان منافقین بسیاری از مردم مومن و بی‌پناه را در این سال‌ها به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، یکی از هزاران جنایات منافقین بود، اظهار کرد: به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر بیگناه توسط منافقین، بخش‌هایی از جنایت این گروهک منفور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اتفاقات اخیر، خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم جریان نفاق و منافقین به چه روزی افتاده‌اند و در اوج ذلت قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر معنی این جمله شهید سلیمانی نمود پیدا می‌کند که گفت، والله هرکس تیری به سمت این انقلاب انداخت عاقبت به خیر نشد، یادآور شد: امروز لازم است تا ادامه دهنده راه و مسیر شهیدان بهشتی و حیدری باشیم.

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند ضمن خیر مقدم به حاضرین، به تشریح نقش روحانیون در میدان‌های مختلف و عرصه‌های گوناگون انقلاب پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha