سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ کاروان پیاده‌روی  غدیر با شرکت آیت‌الله العظمی مکارم

حوزه/ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: کاروان شادی روز غدیر در ۴ مسیر تعیین‌شده شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و در همه این مسیرها غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف فعال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضوان باقلاچی امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های لازم، در روز عید غدیر خم پیاده‌روی اقشار مختلف مردم شهرستان اردبیل برای گرامی‌داشت این عید بزرگ، در ۴ مسیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌ها، ۴ مسیر جهت پیاده‌روی برای روز عید غدیر خم شهرستان اردبیل شامل امام‌زاده سیدصدرالدین(ع)، امام‌زاده عبدالعزیز(ع)، مقبره شهدای گمنام و ملاباشی به سمت شهیدگاه تعیین شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: همه ۴ مسیر تعیین‌شده پیاده‌روی روز عید غدیر خم حدود ۴ تا ۴ونیم کیلومتر است و شروع پیاده‌روی به‌صورت همزمان از ساعت ۸ صبح خواهد یود.

باقلاچی با بیان اینکه در کلیه مسیرهای پیاده‌روی، غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف فعال خواهند بود، ادامه داد: در شهیدگاه هم برنامه‌های متنوع شاد اجرا خواهد شد که از عموم همشهریان عزیز درخواست داریم جهت شرکت در این پیاده‌روی به‌صورت خانوادگی حضور داشته باشند.

وی گفت: علاوه بر مرکز استان اردبیل، در سایر نقاط استان هم پیاده‌روی به‌مناسبت عید غدیر خم برگزار خواهد شد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha