دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1094934
۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: سنت قربانی، یکی از سنن الهی و اسلامی است و جای دارد که در این ایام که معیشت بسیاری از خانواده‌ها در خطر است، افراد توانمند به یاری خانواده‌های مستمند بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان نماز، عید سعید قربان امروز در مسجد جامع شهر سنندج به امامت ماموستا فایق رستمی امام جمعه این شهر برگزار شد.

ماموستا رستمی در خطبه نماز عید قربان، اظهار داشت: عید قربان و وحدتی که در دل آن است، باید یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای انسجام مسلمین در برابر دشمنان باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: در میان ادیان الهی، اسلام به عنوان دینی مترقی شناخته می‌شود، پس بجاست که همه ما به دینمان افتخار کنیم زیرا همه جهان به مترقی بودن اسلام اعتراف دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: سنت قربانی، یکی از سنن الهی و اسلامی است و جای دارد که در این ایام که معیشت بسیاری از خانواده‌ها در خطر است، افراد توانمند به یاری خانواده‌های مستمند بروند.

وی اظهار کرد: وجود نازنین رسول اکرم(ص) برای بشریت مایه برکت و سربلندی و رحمت بوده، ایشان انسانی مهربان و با اخلاق پسندیده بوده‌اند.

امام جمعه شهرستان سنندج به گلایه و دغدغه بازاریان در بحث مالیات‌ها اشاره کرد و گفت: بازاریان از مالیات‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده اظهار ناراحتی می‌کنند، بنابراین از اداره کل امور مالیاتی درخواست می‌کنیم که با صنف بازاریان مدارای بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha