سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مهندس بنیادی، معاون فن‌آوری اطلاعات دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/معاون فن‌آوری اطلاعات دانشگاه مجازی المصطفی از آمادگی لازم به منظور راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی به صورت مستقل، کامل و بدون محدویت زبانی برای نمایندگی‌های خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهندس بنیادی، معاون فن‌آوری اطلاعات دانشگاه مجازی المصطفی امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در جمع مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی که در دانشگاه مجازی المصطفی حضور داشتند، با اشاره به اهمیت راه‌اندازی آموزش مجازی برای صفوف خارج از کشور، همچنین تأمین محتوا و انتخاب استاد در راه‌اندازی رشته‌ها را ازجمله اقدامات مهم نمایندگی‌ها توصیف کرد.

وی بیان کرد: دانشگاه مجازی المصطفی آمادگی دارد تا سامانه پذیرش آموزش مجازی و حتی آموزش‌های حضوری را در اختیار مجموعه‌های نمایندگی جامعةالمصطفی در خارج از کشور قرار دهد؛ این سامانه محدودیت زبانی نداشته، به سامانه سمپا ستاد مرکزی المصطفی متصل است.

سرپرست معاونت آموزش دانشگاه مجازی المصطفی راه‌اندازی آموزش مجازی به‌ صورت مستقل و کامل را از هدف‌گذاری‌های این مجموعه توصیف کرد و گفت: در راه‌اندازی آموزش مجازی نیازمند اخذ مجوزهای ستادی بوده، دانشگاه مجازی آمادگی دارد تا بحث آموزش مجازی را با مشارکت فعال نمایندگی‌ها به‌صورت مستقل و تخصصی راه‌اندازی کند.

وی ضمن اشاره به ظرفیت ارائه تک‌درس‌ها در قالب کلاس مجازی، با بیان این‌که در ارائه تک‌درس‌ها به ‌صورت مجازی باید مجوز آموزش مجازی صفوف در سامانه سجا تعریف گردد، خاطرنشان کرد: در دانشگاه مجازی این امکان ایجاد شده تا دانش‌آموختگان بتوانند تکمیل نواقص آموزشی خود را از بستر آموزش مجازی انجام دهند؛ در این میان استفاده از اساتید برجسته جای‌جای جهان از مزیت‌های بالای آموزش‌های مجازی است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha