شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صادق بیطرفان،مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی استانداری قم گفت: مسأله عفاف و حجاب یک مسأله مناسبتی و گذرا نیست بلکه دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی فعال در این حوزه، بایستی به صورت مداوم و پیوسته به ترویج آن توجه داشته و اقدامات موثری را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صادق بیطرفان،مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم در نشست تخصصی زیست عفیفانه که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد و فرارسیدن روز عفاف و حجاب در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: رابطین عفاف و حجاب در دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قم به حمدالله فعالانه در این حوزه مشغول کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است پیگیری‌های رابطین عفاف و حجاب در دستگاه‌ها جدی‌تر شود، عنوان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی فرهنگی و اجتماعی با برنامه ورود کرده و ما نیز در برابر آنها بایستی با برنامه‌ریزی‌های دقیق وهوشمندانه عمل کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم اظهار کرد: دستگاه ها باید نسبت به مصوبات ابلاغی مرتبط با عفاف و حجاب از ناحیه مرکز اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یک موضوع مناسبتی و گذرا نیست، ادامه داد: ده کمیته در موضوع عفاف و حجاب تشکیل و وظایف و ماموریت دستگاه‌های اجرایی نیز مشخص شده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha