پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی بوشهر، دشتی و تنگستان

حوزه/ مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان به میزبانی آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن(ع) بوشهر در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد.

شهرام دریایی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات روز پنج شنبه هفته گذشته در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۱۰۰ نفر از آقایان و خانم‌ها در بخش آوایی در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

دریایی نژاد یادآور شد: افراد با کسب حد نصاب امتیازات لازم، مجوز حضور در مرحله استانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند که در رشته حفظ کل آقایان میلاد میگلی رتبه اول و علی امیری رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در رشته حفظ کل در قسمت خانم‌ها نیز مریم کرمی و نجمه مزارعی زاده رسید به تربیت به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب شدند، همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء بخش آقایان رتبه اول را محمد مهدی بحرانی راد و رتبه دوم را محمد شادور کسب کردند و موفق به‌حضور در مرحله استانی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر اظهار کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء خانم‌ها، تنها فاطمه جعفری، موفق به حضور در مرحله استانی شد و در رشته حفظ ۱۰ جزء بخش آقایان نیز سید جواد حسینی موفق به کسب جواز حضور در مرحله استانی شد.

دریایی نژاد خاطرنشان کرد: در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان محمد جماله، سید مجد الدین ابطحی و سید طاها حسینی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل بخش آقایان نیز اسامی نفرات اول تا شوم عبارت است از، صادق غریبی، حامد یوسفی و مجید دریایی، همچنین در رشته ترتیل بخش خانم‌ها، سمیه السادات بحرانی رتبه اول، سکینه شهابی رتبه دوم و الهه اعتمادی نژاد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر بیان کرد: در رشته دعا خوانی بخش خواهران سمیه احمدی موفق به کسب جواز حضور در مرحله استانی شد و در رشته دعا خوانی بخش آقایان، سیف اله زحمتکش مجوز حضور در مرحله استانی را کسب کرد، در رشته اذان هم سید ایمان ابطحی، سید حامد ابطحی و محمد طاها محمدی رتبه‌های‌ اول تا سوم را کسب کردند.

دریایی‌نژاد با بیان اینکه قضاوت این دوره از مسابقات در بخش آقایان توسط رضا دیانت به عنوان داور حُسن حفظ، عباس هاشمی داور لحن، عبدالله محبوبی داور تجوید، سید عطاءالله حسینی داور صوت و محمد انگشبه داور وقف و ابتدا انجام گرفت، افزود: در بخش خانم‌ها داوری این رقابت توسط خانم‌ها سیده اعظم حسینی به عنوان داور صوت، میترا تجلی زاده داور حُسن حفظ، زهرا کشاورز داور تجوید، زینب یادگاری داور وقف و ابتداء و سیده سکینه موسوی داور لحن صورت پذیرفت.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: مرحله استانی این دوره از رقابت‌ها ۲۶ مرداد ماه در سالن دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha