سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه مراغه، پیام عاشورا را رعایت حجاب توصیف کرد و گفت: پیام عاشورا برای امروز رعایت حجاب و عفاف انسان‌ها در جامعه است که باید همه رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مهدی شفیعی مسئول تعلیم و تربیت سپاه مراغه روز گذشته در دومین روز از ماه محرم در مسجد شهدا در جمع رزمندگان و پایوران سپاه مراغه، اظهار داشت: هر قدمی که به خاطر امام حسین(ع) برداشته شود، ثواب یک حج مقبول برای انسان نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: چشم‌هایی که بر امام حسین(ع) گریه و زاری کند در روز قیامت گریه نخواهد کرد بلکه شاد و خندان می‌شود، چرا که امام حسین(ع) چراغ هدایت بشریت است و خداوند این چراغ را روشن کرده و دشمن نیز کور خوانده چرا که محبت امام حسین(ع) در قلوب مؤمنین هرگز خاموش نخواهد شد و هیچ وقت حسینیان با یزیدیان بیعت نخواهد کرد.

حجت الاسلام شفیعی به توطئه و کینه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: اگر شیعیان امام و مسلم زمان خود را نشناسند، یا عاشورای دیگر را خلق می‌کنند یا اینکه زیر لگدهای دشمن له می‌شوند و لذا می‌توان گفت این همه گرانی و بی‌بند و باری در سایه بی‌توجهی مسئولان وقت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی، شعار زن، زندگی، آزادی را شعار اسلام توصیف کرد و یادآور شد: این شعار، شعار اسلام است اما آزادگی زن به حجاب و عفاف اوست، نه‌ لختی و برهنگی زن.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه مراغه از حاضرین خواست تا از امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشند و اظهار کرد: اگر نسبت به این امر مهم غافل شویم یا بی‌توجهی کنیم، به بی‌حجابی و بی بند باری جامعه کمک خواهد شد.

وی تصریح کرد: حجاب تنها برای زنان نیست، خداوند در قرآن خطاب به پیامبر(ص) بر حجاب تأکید کرده و به مردان هم تأکید شده که حجاب را رعایت کنند.

حجت الاسلام شفیعی، پیام عاشورا را رعایت حجاب توصیف کرد و گفت: پیام عاشورا برای امروز رعایت حجاب و عفاف انسان‌ها در جامعه است که باید همه رعایت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha