پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم و سوزاندن این کتاب الهی را محکوم کرد و خواستار برخورد قاطع با مسببان این حرکت غیراخلاقی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی جسارت به قرآن کریم و سوزاندن این کتاب شریف الهی از سوی عده‌ای نابخرد در کشورهای سوئد و دانمارک و حمایت دولت‌های این کشورها از این حرکت مذبوحانه و شیطانی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بیانیه محکومیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ»

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ»

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی مزدوران صهیونیستی در کشورهای سوئد و دانمارک با هدف نفرت‌پراکنی و جریحه دار نمودن احساسات مسلمانان به بهانه آزادی بیان، موجب تأثر و تأسف عمیق گردید و خشم مسلمان جهان را برانگیخت.

به ظاهر آنچه باعث تأسف و نگرانی است این که، این اقدام رذیلانه با مجوز و حمایت پلیس و دولت‌های سوئد و دانمارک و با شعار آزادی بیان شکل گرفته و این در حالی است که در همین کشورهای به ظاهر متمدن، هیچکس حق اظهارنظر در خصوص هولوکاست ندارد؛ لذا بر همگان روشن است که چنین اهانت‌هایی حکایت از یک روند طولانی مدت اسلام‌ستیزی دارد که توسط افرادی همچون عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی به اجرا درمی‌آید.

این قبیل اقدامات نشان روشن است که اروپای به ظاهر متمدن امروز در همان دوران اسفبار قرون وسطایی خود در هجوم وحشیانه ضدانسانی به کتاب و کتابخوانه‌ها و آشوب بر علیه خرد و اندیشه مانده است و این خوی متحجرانه و حیوانی دولت‌های غربی از این رفتارها هویدا می‌شود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات دینی که با تعالیم و فرهنگ همه ادیان مغایر است، خواستار برخورد قاطعانه دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی کشور با این گونه حرکات مذبوح و زبونانه است.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha