دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام «مصطفی نجفقلی‌زاده سرایی» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امروز در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام رضایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و همچنین مسئول و مدیران سازمان بسیج دانش‌آموزی، حکم حجت‌الاسلام سرایی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانش‌آموزی قرائت شد و او از امروز به صورت رسمی کار خود را در این مسئولیت آغاز کرد.

حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم گفت: پس از تعیین این مسئولیت، تا پایان سال جاری سه مسئول دیگر در دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج سازندگی معرفی خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود حضور ۱۶ میلیون دانش‌آموز در کشور افزود: این تعداد به اضافه اعضای خانواده هایشان، عدد بسیار بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد که حاکی از اهمیت کار در سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی با اشاره به وجود حدود ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور تصریح کرد: همه تحرکات و کارهای ما باید حول انقلاب اسلامی ‌باشد و هر کسی در این زمینه بیشتر خدمت کند ارزش کارش بالاتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های بزرگ راهیان نور افزود: اردوهای راهیان نور، بستر مناسبی برای تغییر و تحول در دانش آموزان هستند که باید به آن توجه بیشتری مبذول شود.

وی با اشاره به اینکه وحدت، اخلاص، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهارعلیهم السلام، رمز موفقیت در کارهاست، تصریح کرد: همه باید با هم و در کنار مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانش آموزی، در خدمت به جامعه بزرگ دانش آموزی کوشاتر از گذشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت دهه اول محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: چند ویژگی در میان ائمه اطهارعلیهم السلام وجود دارد که مختص حضرت سیدالشهدا (ع) می‌باشد؛ از جمله معطوف بودن حیات اسلام به نام ایشان، شفا بودن تربت ایشان، محبت عمیق مسلمانان به آن حضرت، معنا شدن ارزش‌هایی مانند عشق، گذشت و فداکاری در حادثه کربلا و تداوم نسل ائمه اطهار از نسل حضرت سیدالشهدا(ع).

سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سرلوحه کارها در این سازمان، اجرای فرامین امامین انقلاب است، گفت: کارهای خود را بر اساس توجه به اسناد بالادستی مانند بیانیه گام دوم، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و سند تحول آموزش و پرورش به جلو می بریم.

وی با اشاره به هجمه گسترده رسانه‌ای - تبلیغاتی دشمن ضد نوجوانان و جوانان کشور افزود: سعی کرده‌ایم خلاهای موجود را با برنامه های شاد و مفرح و همچنین برگزاری اردوهای مختلف پر کنیم و تلاش ما این است که نسلی همتراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

در این مراسم، حجت الاسلام مصطفی سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانش آموزی کشور ضمن تشکر از اعتماد مسئولان سپاه پاسداران و سازمان بسیج، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی محوری‌ترین و راهبردی‌ترین قشر از اقشار مختلف سازمان بسیج مستضعفین است و این سازمان می‌تواند با اقدامات و برنامه های مختلف خود، تحولات بزرگی را رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha