یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دلیجان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مدارس علمیه فاطمة المعصومه(س) دلیجان و فاطمیه محلات بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، روز دوشنبه ۹ مرداد حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی به اتفاق هیئت همراه از مدارس علمیه فاطمة المعصومه(س) دلیجان و فاطمیه محلات بازدید کرد.

حجت الاسلام گودرزی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام بر سرلوحه قرار دادن صبر حضرت زینب(س) به عنوان الگوی صبر و مقاومت تاکید کرد.

سپس خانم وکیلی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان دورنمایی از وضعیت این مدرسه را بیان کرد و با اشاره به مشکل جذب و پذیرش مدرسه اقدامات انجام شده در این زمینه را از خانم جمالی مدیر مدرسه علمیه فاطمة المعصومه دلیجان جویا شد.

در ادامه صمدی نماینده هیئت امنا مدرسه با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش روی بانوان در زمینه تحصیل در حوزه های علمیه تعداد بالای واحد های درسی است گفت: در حوزه‌های علمیه کتبی با عناوین مختلف تدریس می شود و طلبه در هیچ یک از این دروس به تخصص نمی رسد.

وی ادامه داد: دروس حوزه باید به دو بخش عمومی و اختصاصی تبدیل شود تا هر طلبه بتواند پس از فراغت از تحصیل در زمینه تخصصی خود به فعالیت بپردازد.

در پایان خانم جمالی مدیر این مدرسه یکی از مشکلات جذب طلبه را اشتغال بانوان دانست و بیان کرد: متاسفانه بین بانوان برای به دست آوردن یک شغل ولو با حقوق اندک در کارخانجات و شرکت ها رقابت وجود دارد و این یکی از مسائلی است که آنها را از پرداختن به تحصیل باز می دارد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha