یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1101618
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: کشور و به ویژه استان کردستان برای برون رفت از مشکلات کنونی نیازمند یک تلاش جهادی در همه حوزه‌ها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان رزمایش جهادگران بسیجی استان کردستان صبح امروز در سنندج برگزار شد.

ماموستا فایق رستمی در این رزمایش اظهار داشت: جوانانی که جان خود برای حفظ و اقتدار این انقلاب فدا کرده‌اند امروز در نزد پروردگار خویش از پاداش ویژه‌ای برخوردار هستند.

امام جمعه سنندج گفت: جهادگران بدون هیچ گونه چشم داشتی به دنبال رفع مشکلات جامعه و برطرف کردن دغدغه مردم هستند که این را می‌توان ایثار به معنای واقعی دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تأکید کرد: در استان کردستان بسیجیان جهادگر خدمات بسیاری به مردم این خط ارائه کرده‌اند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: کشور و به ویژه استان کردستان برای برون رفت از مشکلات کنونی نیازمند یک تلاش جهادی در همه حوزه‌ها می‌باشد.

ماموستا رستمی اظهار کرد: بی‌گمان اگر در دوران کرونا تلاش‌های جهادی نبود شاهد مشکلات بیشتری در جامعه بودیم ولی خوشبختانه جهادگران اجازه ندادند که این وضعیت بر جامعه مستولی شود.

امام جمعه سنندج گفت: در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این ملت توسط اجنبی اشغال شود.

وی به جایگاه علمی کشور در سطح جهان اشاره کرد و بیان داشت: تلاش‌های جهادی جوانان این مملکت به ویژه خطه کردستان باعث شده است که کشور در بحث علمی جهش بسیار خوبی داشته باشد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه کردستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعتی و فرهنگی دارد، گفت: دولت نگاه دقیق‌تر و کامل‌تری به جایگاه جوانان به ویژه در کردستان داشته باشد تا شاهد مهاجرت نخبگان و تحصیل‌کردگان از کردستان به سمت دیگر شهرهای صنعتی کشور نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha