چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر / جلسه مدارس امین همدان

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، با بیان اینکه موفقیت در این عرصه مستلزم وجود ارتباط مستمر با دانش‌آموزان است، گفت: این ارتباط مستمر با دانش‌آموزان در مدارس و کانون‌های تربیتی وجود دارد که باید به نحو احسن از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، عصر امروز در نشست بررسی شرایط مدارس امین استان همدان در سال تحصیلی جدید، با تأکید بر اینکه نباید فعالیت در مدارس امین را به چشم یک کار اداری نگاه کرد، اظهار داشت: برای مقابله با آسیب‌هایی که ممکن است نسل جوان به آن مبتلی شوند، بهترین بستر فضای مدرسه است.

وی با بیان اینکه موفقیت در این عرصه مستلزم وجود ارتباط مستمر با دانش‌آموزان است، گفت: این ارتباط مستمر با دانش‌آموزان در مدارس و کانون‌های تربیتی وجود دارد که باید به نحو احسن از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان، با تأکید بر اینکه نباید به دنبال کارهای نمایشی بود، یادآور شد: در این بین باید اقتضائات کار به درستی رعایت شود، در غیر اینصورت هیچ اتفاقی در مدرسه رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی فعالیت‌ها در مدارس در بین ارکان آن، خاطرنشان کرد: همه ارکان باید سازماندهی شوند و در روند کار سلسله مراتب رعایت شود تا بتوانیم به نتیجه درست و مورد نیاز دست پیدا کنیم.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام عباسی، یادآور شد: برای کسب نتیجه مورد نیاز لازم است تا همه فعالین مدارس امین، با حجت الاسلام عباسی مسئول مدارس امین استان مرتبط و هماهنگ باشند و از تجربیات سال‌های قبل برای موفقیت در سال تحصیلی جدید و آینده استفاده شود.

وی افزود: افزایش تعداد مدارس امین در سطح استان خبر خوشحال کننده‌ای است اما مراقب باشیم تا در عرصه کیفیت نیز انتظارات برآورده شود.

حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان، با بیان اینکه مدارس امین دارای طرح نامه تبلیغاتی هستند و مبلغ باید بر اساس آن عمل کند، گفت: مبلغ‌هایی که در مدارس اعزام می‌شوند لازم است تا نسبت به وظایف خود از قبل توجیه شوند.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط بین عناصر و فعالین مدارس امین در سطح استان، اظهار کرد: ضروری است این جلسات به‌صورت مستمر و با مشارکت اعضا برگزار شود، چرا که انتقال تجربه در رفع مشکلات و موانع می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha