شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / جلسه مدارس امین همدان

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان همدان از طرح امین به عنوان طرحی جامعی نام برد که با تلفیق چند طرح و با دغدغه اجرایی شدن سند تحول شکل گرفته و گفت: در مدارس امین، مبلغ ما یک مشاور تربیتی قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد طبرسی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان همدان، روز گذشته در نشست بررسی شرایط مدارس امین استان همدان در سال تحصیلی جدید، با بیان اینکه طرح امین، طرحی جامع است که پس از دغدغه‌هایی که در سطح کشور نسبت به امور تربیتی وجود داشت اجرایی شده، اظهار داشت: در این طرح قرار است تا در کنار مسائل آموزشی، امور تربیتی دانش‌آموزان نیز به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

وی از طرح امین به عنوان طرحی جامعی نام برد که با تلفیق چند طرح و با دغدغه اجرایی شدن سند تحول شکل گرفته و گفت: در مدارس امین، مبلغ ما یک مشاور تربیتی قوی است.

حجت الاسلام طبرسی، با اشاره به اینکه استان همدان پس از خوزستان و تهران سومین استان از نظر رشد کمّی و کیفی در عرصه مدارس امین است، یادآور شد: در مدارس امین، تیم راهبری و کادر مدرسه در کنار هم برای رسیدن به اهداف موجود متحد می‌شود و به دور از فعالیت‌های جزیره‌ای اقدام به برنامه ریزی می‌کنند.

وی افزود: تیم راهبر تربیتی پس از هدف گذاری، فصل به فصل برای تحقق آن تلاش می‌کند و این روند را به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان همدان، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین شاخصه‌های مدارس امین این است که دروس مصوب آموزش و پرورش را تغییر نمی‌دهند، بلکه با کمک تیم راهبر تربیتی، شیوه تدریس را تغییر می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه برای موفقیت در این مسیر نیازمند همراهی و همگامی همه ارکان با یکدیگر هستیم، گفت: در کنار مدارس امین نوع یک، مدارس امین نوع دو نیز حضور دارند که باید از آن‌ها به عنوان بازوهای اجرایی کار نام برد.

در ادامه نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha