یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام مهدی غروی امام جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان گفت: سرویس‌های امنیتی اسرائیل و انگلیس و آمریکا به‌شدت در حال فعالیت هستند، دولت باید هر چه زودتر نتیجه اقدامات اقتصادی خودش را سر سفره مردم بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام غروی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا اظهار داشت: تقوا حقیقتی ارزشمند است که اگر کسی در زندگانی دنیا آن را به دست آورد، نه با زر، نه با زور و نه با سایر لذّات دنیایی آن را از دست نمی‌دهد و کسی هم نمی‌تواند آن را از متّقی بگیرد.

وی به حضور پرشور مردم در عزاداری‌های حسینی اشاره کرد و گفت: شکست دشمن در جنگ روانی برای اختلال در مراسم عزاداری حسینی با عناوینی چون «سیاه نپوشید»، «به حسینیه نروید»، «در هیئت‌ها دیده نشوید» و «نذری ندهید» در قالب کمپینی به نام «تحریم محرم» پرده جدید سناریوی دشمنان ملت ایران بود که از مدت‌ها قبل از ایام محرم آغاز شده بود.

حجت‌الاسلام غروی ادامه داد: اعضای شبکه‌ گستردة تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران را داشتند، بازداشت شدند.

وی بیان داشت: مرحله تکمیلی این نقشه هم با طراحی صهیونیست‌ها در صحنه‌های اهانت به قرآن کریم جلوه‌گر شد، اما نه‌تنها تأثیری بر عشق و ارادت دلباختگان به اباعبدالله الحسین (ع) ایجاد نکرد؛ بلکه حضور معنادار و توأم با بصیرت مردم در هیئات مذهبی و دسته‌های سینه‌زنی و مجالس عزاداری در اقصی‌نقاط کشور علی‌رغم گرمای شدید هوا و آفرینش صحنه‌های ماندگار از عشق و ارادت به سالار شهیدان، بار دیگر طبل رسوایی دشمنان اسلام و تشیع را به صدا در آورد که علی‌رغم تبلیغات وسیع و فضاسازی‌های گسترده و صرف هزینه‌های هنگفت باز هم در برابر فرهنگ عاشورا که با جان‌ها و قلب‌های شیعیان درآمیخته شکست خوردند و این شکست‌ها تکرار خواهد شد.

حجت‌الاسلام غروی در ادامه به واقعه عاشورا اشاره کرد و تصریح کرد: با مطالعه تاریخ کربلا متوجه یک موضوع بسیار مهم می‌شویم و آن هم این که عاقبت هیچ‌کس معلوم نیست.

وی ادامه داد: می‌شود یکی مثل حر اولش جلوی امام بایستد و بعد عاقبت‌به‌خیر شود و خیلی‌ها هم تا شب عاشورا و حتی روز عاشورا در کنار امام باشند؛ ولی امام رو تنها بگذارند.

امام‌جمعه سلفچگان بیان داشت: دقیقاً خاصیت آخرالزمان هم همین است، هیچ‌کس نمی‌تواند تضمین کند در آخرالزمان جزو کسانی خواهد بود که غربال نمی‌شود، به همین دلیل توصیه شده که دعا «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب‌القلوب ثبت قلبی علی دینک» را بخوانید.

وی افزود: همین‌طور که این روزها داریم می‌بینیم انواع اقسام آدم‌ها از مداح و روضه‌خوان گرفته تا طلبه و روحانی و حتی عالم دارند غربال می‌شوند.

وی تأکید کرد: اتفاقات آخرالزمان به‌قدری عجیب است که انسان‌هایی غربال می‌شوند که باورمان نمی‌شود، کسی که روزی علم‌دار یک جریان بوده خودش هم سقوط می‌کند.

حجت‌الاسلام غروی تأکید کرد: عزیزان رفقای انقلابی از این جنبش فواحش، براندازها، سلطنت‌طلبان و منافقین نترسید، این ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی گفت: از آثار نقشه‌های دشمن این است که تفرقه را ایجاد کند باورها را متزلزل کند.

حجت‌الاسلام غروی ابراز داشت: الان ببینید در فضای مجازی چطور برخی از اینها به جان هم افتادند، متأسفانه این‌قدر راحت به همدیگر برچسب می‌چسبانند که آدم متحیر می‌ماند.

وی در ادامه خطبه دوم خود به مسائل اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: سرویس‌های امنیتی اسرائیل و انگلیس و آمریکا به‌شدت در حال فعالیت هستند، دولت باید هر چه زودتر نتیجه اقدامات اقتصادی خودش را سر سفره مردم بیاورد.

حجت‌الاسلام غروی افزود: مردم تحت فشارند، نوسانات لحظه‌ای قیمت‌ها دارد به‌شدت مردم را اذیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha