سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بیانیه مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه در پی حمله به آمر به معروف و همسر شهید مدافع حرم، حاج حسین علیخانی

حوزه/ در پی هتک حرمت به خانواده معظم «سردار شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی»، در کرمانشاه، به جرم امر به معروف، بیانیه‌ای از سوی مدیریت حوزه علمیه این استان، صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در پی حمله عده‌ای هنجار شکن به همسر شهید علیخانی در شهر کرمانشاه به جرم امر به معروف، مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَلتَکُن مِنکُم أُمَّةٌ یَدعونَ إِلَی الخَیرِ وَیَأمُرونَ بِالمَعروفِ وَیَنهَونَ عَنِ المُنکَرِ وَأُولئِکَ هُمُ المُفلِحونَ»

هجوم وحشیانه عده‌ای هنجار شکن در ماه عزای حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)، به حریم خانواده شهید مدافع حرم، «حاج حسین علیخانی» که جان عزیز خود را در مسیر دفاع از اسلام، مکتب انسان ساز اهل بیت(علیهم السلام) و امنیت تک تک ما ایرانیان مسلمان فدا نمود و اقدام به ضرب و جرح علیه همسر محترم و فرزندان آن عزیز سفر کرده صورت گرفت، موجی از اندوه و خشم انقلابی را در میان مردم مومن و غیرتمند به‌وجود آورد.

چنین اقدام رذیلانه‌ای در قاموس و فرهنگ مردم با تعصب و غیرتمند این آب و خاک در گذشته‌های تاریخ وجود نداشته و در دوران درخشان دفاع مقدس، برای حفظ نوامیس و آبروی آحاد مردم این کشور، با اهداء خون جوانان خود، مانع عملی شدن نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی گردیدند.

لذا ضمن مذموم دانستن و محکومیت این عمل زشت که توسط عده‌ای هنجار شکن صورت گرفته، از مسئولین اجرایی و دستگاه قضایی استان می‌خواهیم حسب الامر نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمانشاه، برخورد قانونی و قاطع با هنجار شکنان، در اسرع وقت انجام پذیرد.

مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    علنی شود نه شعار بدین