یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز نیکوکاری

حوزه / مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری کوثر بندرلنگه گفت: این مرکز نیکوکاری در شش ماهه‌ اخیر مفتخر به ارائه خدمات به نیازمندان، ایتام، خانواده‌های بدسرپرست و نیز زوج‌های جوان بوده است.  

خانم راضیه کلانترزاده مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری کوثر بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، له تشریح اهداف این مرکز که زیر نظر مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه فعالیت می‌کند پرداخت و اظهار داشت: در این مرکز به دنبال آن هستیم که تا حدودی مشکلات در سطح خانواده‌های نیازمند رفع شود و زندگی درنظر آنان زیباترشود.

وی افزود: وقتی کار خیری انجام می‌گیرد، تنها شخص نیازمند نیست که آسوده خاطر می‌شود، بلکه شخص نیکوکار نیز به همان اندازه حتی بیشتر وجدانی آسوده دارد و ازبرکات کارخیرش بهره‌مند می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری کوثر بندرلنگه، از تهیه و توزیع ۳۰۰ دست لباس عید در پویش عیدانه، قبل از فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ بین خانواده‌های نیازمند در سطح محلات به ارزش تقریبی شصت میلیون تومان خبرداد و گفت: بعد از آن نیز بسته‌های معیشتی ماه رمضان شامل برنج، مرغ و سایر اقلام خوراکی، بین ۳۰ خانوار، به ارزش تقریبی هفت میلیون از فعالیت‌های این مرکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

کلانترزاده یادآور شد: اهدای کارت‌هایی جهت مصرف نان بین ۲۰ خانواده به ارزش یک میلیون تومان، توزیع تره‌بار بین سی خانواده به ارزش یک میلیون و چهارصددر اعیاد بزرگ قربان و غدیر، اقدام به قربانی و اطعام غدیر و نیز اکرام دختران سادات با مبالغی به ارزش ۱۰ میلیون تومان، اعزام یک بانوی مؤمنه به کربلای معلی به ارزش هفت میلیون، از دیگر خدمات و فعالیت‌های مرکز نیکوکاری کوثر در سال جاری بود.

وی خاطرنشان کرد: اهدای کمک جهیزیه به یک زوج جوان به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان نیز از آخرین فعالیت‌های این مرکز در نیمسال جاری بوده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha