یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ندر قربانی

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از آمادگی ۲۰۷ مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد برای طرح نذر و قربانی در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: پویش نذر و قربانی امسال نیز همچون سالهای گذشته در روز عید قربان با هدف کمک به معیشت با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های معزز مورد حمایت امداد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر این طرح در روز عید قربان بصورت عملی و همزمان با سراسر کشور به اجرا خواهد در آمد.

روشن خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه های جهادی، هیات امناء مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری ها و موسسات خیریه به جذب و جمع آوری نذورات خیرین هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام خواهد نمود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد و ۲۰۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک های نقدی و نذورات خیرین و مردم، اعم از گوشت قربانی و یا دام زنده جهت ذبح خواهند بود.

روشن خاطرنشان کرد: کمک های نقدی را می توان از طریق واریز به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام داد.

وی اظهار کرد: نذورات جمع آوری شده، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha