سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کوثرانه

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه گفت: دورهمی کوثرانه ویژه دختران متوسطه ۱۵ تا ۲۰ ساله شهرستان بندرلنگه به منظور جذب و پذیرش حوزه برگزار می‌شود.

خانم طاهره راهبر معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه کوثرانه که روز گذشته برگزار شد، اظهارداشت: هدایت جوانان و نوجوانان با استعداد و انقلابی به فراگیری علوم دینی از مصادیق نصرت دین خداوند است که تبیین ارزش‌های این مسیر نورانی به وسیله مبلغان متخصص و مدیران مدارس دخترانه شهرستان و همچنین برگزاری جلسات با خانواده‌های دانش‌آموزان، نقش به‌سزایی خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری دورهمی کوثرانه ویژه دختران متوسطه ۱۵ تا ۲۰ سال شهرستان بندرلنگه با همکاری دفتر امام جمعه، اداره آموزش پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و مدرسه علمیه خواهران کوثر این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دورهمی کوثرانه در شهرستان بندرلنگه 

راهبر خاطرنشان کرد: در اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی این ویژه برنامه که با حضور خانم رشیدی مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر و جمعی از طلاب فعال این مدرسه برگزار شد، برنامه‌هایی از جمله برپایی کافی کتاب، کافی شاپ، مولودی خوانی عیدغدیر، مسابقه و بازدید از فضا و امکانات مدرسه انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha