دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با مدیر حوزه علمیه استان همدان

حوزه / فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه برای مقابله با جنگ روانی که دشمن در فضای حقیقی و مجازی علیه کشور و مقدسات به راه انداخته، اهالی رسانه نقشی پر رنگ دارند، گفت: رسانه‌ها با امیدآفرینی، زمینه ساز احساس امنیت در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، با تأکید بر نقش رسانه‌ها در فضای عمومی کشور، اظهار داشت: رسانه در عرصه هدایت و تنویر افکار عمومی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش به‌سزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با جنگ روانی که دشمن در فضای حقیقی و مجازی علیه کشور و مقدسات به راه انداخته، اهالی رسانه نقشی پر رنگ دارند، گفت: امروز تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردها و همچنین نقش بر آب کردن دسیسه‌های دشمنان، بر عهده اصحاب رسانه است.

فرمانده انتظامی استان همدان، به تشریح نقش خبرنگاران در فرهنگ سازی و کاهش مشکلات پرداخت و یادآور شد: در حال حاضر یکی از معضلات شهر همدان، مشکل ترافیک و تردد خودروهای تک سرنشین است، که اصحاب رسانه و اهالی قلم می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ارتقای فرهنگ ترافیک و رانندگی ایمن در شهر همدان کمک کنند.

وی به آمار برخی از آسیب‌های اجتماعی در سطح استان همدان اشاره کرد و گفت: متاسفانه نبود مهارت نه گفتن از سوی جوانان، باعث شده تا آسیب‌ها و معضلات اجتماعی گریبان گیر برخی از جوانان شود و لذا رسانه‌ها با ارتقای مهارت‌های اجتماعی، نقشی مهم در کاهش بروز آسیب‌ها از جمله اعتیاد و طلاق در جامعه و خصوصا در بین خانواده‌ها دارند.

سردار امیری با تقدیر از همراهی‌های اهالی رسانه با فرماندهی انتظامی استان همدان، اظهار کرد: رسانه‌ها با امیدآفرینی، زمینه ساز احساس امنیت در جامعه باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha