یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله عباس کعبی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی پیش ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی پیامی صادر و عنوان کرد: استقبال ثبت‌نام کنندگان نشانه شور و نشاط انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی پیش ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یأمرکم أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا ( النساء٥٨)

خداوند متعال را سپاس می گوییم که با برگزاری پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تدریج فضای کشور آماده برگزاری با شکوه دو انتخابات مهم دریازدهم اسفند ۱۴۰۲ شده است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم‌سالاری اسلامی و طبق اصل ۶ قانون اساسی، رای مردم نقشی اساسی و تعیین کننده در اداره امور کشور دارد.

تجربه بیش از چهار دهه اداره کشور نشان داده است که رای مردم در همه ارکان و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، معیشتی، امنیتی، پیشرفت و عدالت تاثیر مستقیمی دارد.

از این رو برگزاری انتخابات بسیار کارساز و مهم است و این مشارکت فزاینده سیاسی و اجتماعی، کشور را در برابر مخاطرات وتهدیدات بیمه می‌کند.

️در این مرحله حساس وسرنوشت ساز انقلاب اسلامی، مسئولان و آحاد ملت بزرگ ایران هرکدام به سهم خود می‌توانند با ایفای نقش سازنده خود و حضور فعال انتخاباتی با انگیزه الهی، غیرت، همت، نشاط و اخلاق در چارچوب شرع و قانون، حماسه ۱نتخابات ۱۴۰۲ را برپایه راهبردهای چهارگانه رهبری فرزانه یعنی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت رقم زنند.

بایسته است همه باهم برای ایرانی یکپارچه و قوی با هم‌گرایی، هم‌افزایی و عزم ملی انتخاباتی را متناسب با شان ملت بافرهنگ و متمدن ایران رقم زنیم.

با این‌ کار می‌توانیم در مسیر تحقق آرمان‌های امام و شهدا و بسترسازی تمدن نوین اسلامی با نگاهی تحول گرایانه و با ایمان و امید به فردایی بهتر گام برداریم.

استقبال ثبت‌نام کنندگان نشانه شور و نشاط انتخاباتی است.

در این جهت ضرورت دارد افرادی که خود را شایسته و توانمند می‌دانند و می‌توانند به مشارکت حداکثری و نشاط انتخاباتی کمک نمایند فرصت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را مغتنم شمارند و در این میدان فارغ از نتیجه انتخاباتی آمادگی خود را با پیش‌ثبت نام به موقع اعلام نمایند.

همچنین با توجه به اهمیت ویژه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ضرورت دارد که روحانیت معظم وحوزه های علمیه و علمای بلاد، فضلای حوزوی برجسته و با صلاحیت را تشویق به داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نمایند. علاوه بر رسالت تبلیغی حوزویان، لازم است همه افراد متنفذ ومؤثر اهتمام ویژه به تبیین جایگاه خطیر مجلس خبرگان رهبری و لزوم مشارکت حداکثری برای عموم مردم داشته باشند.

از خداوند متعال مسألت می نمایم با هدایت‌های حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله الوارف، و بر اساس سیاستهای انتخاباتی ابلاغی و جهاد تبیین انتخاباتی نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی و با آمادگی حضور افراد توانمند و شایسته و هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی واجرایی ودست اندرکاران عرصه انتخابات، شاهد حماسه حضور اسفندماه ۱۴۰۲ در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باشیم.

بمنه و کرمه والله ولی التوفیق

الاقل_ عباس کعبی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha