چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
دختر ۹ ساله ای که حاضر نشد چادر خود را بردارد

در پی انتشار خبری مبنی بر تجلیل کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی از دختری به دلیل اصرار بر حجاب، امروز در اداره تبلیغات اسلامی از پرستاری که اقدام به این کار خداپسندانه کرده بود، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پی انتشار خبری مبنی بر تجلیل کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی از دختری به دلیل اصرار بر حفظ چادر، امروز در اداره تبلیغات اسلامی از پرستاری که اقدام به این کار خداپسندانه کرده بود، تجلیل شد.

این دختر خانم چند روز پیش در بیمارستان بهشتی کاشان قصد تزریق سرم داشت که مادرش از او می خواهد چادرش را بردارد، اما به دلیل حضور آقایان مخالفت می کند و نمی پذیرد که چادر از سر خودش بردارد. پس از این ماجرا تعدادی از دانشجویان پرستاری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از ریحانه خانم ۹ ساله که با وجود بیماری و تزریق سرم حاضر نشد چادر از سر بردارد، به دلیل حفظ حجاب و عفاف فاطمی با تقدیم هدیه تجلیل و تکریم کرده بودند.

ماجرای دختر ۹ ساله ای که حاضر نشد چادر خود را بردارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای سلامت و تقدیر از زحمات کادر درمان و تلاشهای پرستاران مخصوصا در دوران کرونا با اشاره به فرموده امیرمومنان(ع) که دل نوجوان همانند زمین خالی است هر آنچه با آن مواجه شود می پذیرد، گفت: نسل جوان و نوجوان آینده سازان کشور هستند که در این تهاجم عظیم فرهنگی دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی باید برای آنها برنامه جامع فرهنگی تربیتی تدوین کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رها IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    ماشاالله الگوی زینبیست تربیت فرزندعزیزترازفرزند
  • سلام IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    السلام عليها و حفظها الله