دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: باید با رسانه مطلوب، استبداد رسانه‌ای غرب را بشکنیم و بحران‌های غرب را برای مردم بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین که در مجتمع فرهنگی لاله برگزار شد، اظهار داشت: ویژگی رسانه مطلوب، "دین مداری" است، چون وقتی دین حاکم باشد، بصیرت، امنیت و آرامش هم به وجود می‌آید، لذا باید رسانه در محور دین بچرخد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: به دلیل نقش پر رنگ رسانه‌ها، امروز دولت‌های غربی بیشترین هزینه‌ها را برای راه‌اندازی رسانه می‌کنند و بر اثر استبداد رسانه‌ای که شاهد آن هستیم، آنچه را که به نفع خودشان نیست، سانسور می‌کنند.

وی ادامه داد: در استبداد رسانه‌ای غرب، اگر هزاران نفر در عراق توسط داعش کشته شوند، هیچ خبری از آن منتشر نمی‌شود، اما اگر در این جریان خبرنگار آنها کشته شود، تمام رسانه‌های آنان پای کار آمده و فریادشان گوش عالم را کَر می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: کار رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی فعالیتی حسینی و زینبی است و باید در فعالیت خود جانب صداقت و عدالت و مطالبه‌گری را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: رسالت رسانه‌های انقلابی در دوره‌ای که جنگ رسانه‌ای تعیین می‌کند کفه ترازو به سوی کدام جبهه سنگین‌تر است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

وی ادامه داد: باید با رسانه مطلوب، استبداد رسانه‌ای غرب را بشکنیم و بحران‌های غرب را برای مردم بیان کنیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: آن چه امروز هویت ملت قهرمان ایران را در جهان معرفی می‌کند، سرچشمه‌ای از بصیرت و غیرت دینی مردم و هدایت‌های عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که شهدای والامقام ما، ایران اسلامی را اینگونه عزتمندانه به دنیا معرفی کرده‌اند که امروز دنیا ما را ملتی با صلابت، مقاوم در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می‌شناسند و هر ایرانی در جهان، سرافراز و سربلند است و به شرافت ایرانی خود افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه شناخت ماهیت جنگ هیبریدی است، این که این جنگ چه اهدافی را دنبال می‌کند، شناخت ابزار این جنگ که رسانه، جنگ روانی و سلبریتی‌هاست از دیگر اصولی است که در جنگ هیبریدی باید مورد توجه رسانه قرار گیرد.

حجت الاسلام معبودی، بیان کرد: ماهیت جنگ هیبریدی این است که بدانیم مراکز کنترل این جنگ کجاست که امروز آمریکا و اسراییل مراکز این جنگ هستند، یعنی بدانیم چه نقاطی مورد حمله قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امید و ایمان مردم به ویژه قشر جوان مورد هدف این جنگ است، اظهار کرد: اتخاذ شیوه‌های مناسب برای خنثی سازی جنگ هیبریدی امری مهم است، جهاد یعنی کار مضائف و تبیین یعنی غبارروبی از نقاطی که وجود کمرنگ شده‌اند، همچون ایمان مردم که بهترین شیوه برای غبار روبی از ایمان مردم همان جهاد تبیین است و بهترین جهادگر تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha