چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار در ارومیه

حوزه/ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اینکه، در جنگ روایتگری و تقابل فرهنگی، خبرنگاران نقش کلیدی و محوری ایفا می‌کنند، گفت: خبرنگاران در عرصه تبیین و آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی و پاسداری از حقیقت خستگی‌ناپذیر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار محمد حسین رجبی امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رسالت اصحاب رسانه و خبر در همه مقاطع به‌ویژه دوران حاضر بسیار خطیر و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پرچم‌داران روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق‌طلبانه کنشگری کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تشریح اهداف جنگ نرم دشمن با بهره‌گیری از ابزار رسانه، افزود: دشمن در این عرصه با تحریف حقایق و قلب واقعیت، می‌کوشد تا جریان فکری کشور را به نفع خود تغییر دهد.

وی با اینکه، در جنگ روایتگری و تقابل فرهنگی، خبرنگاران نقش کلیدی و محوری ایفا می‌کنند، عنوان کرد: خبرنگاران در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و پاسداری از حقیقت خستگی‌ناپذیر هستند.

سردار رجبی بیان کرد: رسانه‌ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند و هم در صحنه جهاد اقتصادی و هم عرصه جنگ نرم، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران، امید آفرینی در دل مردم و جامعه است، اظهار کرد: امروز رسالت شما در امر اطلاع‌رسانی و خبرنگاری، امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی بیان کرد: دشمنان اقدام به سیاه‌نمایی و مخدوش کردن فعالیت‌های این نظام می‌کنند که رسانه در مقابل می‌تواند برای آینده کشور قدم مؤثر برداشته و تبیین مناسبی انجام دهد.

رجبی تصریح کرد: با اقدام خوب می‌توانند مسئولان را تشویق به اقدامات مؤثری کنند و انرژی مثبتی برای مسئولان انتقال داده شود و اقدامات توسعه همه جامعه و متوازن در استان باید موردتوجه قرار گیرد و به‌صورت هنرمندانه مطالبه و تشویق نیز انجام شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله امیدآفرینی در جامعه و اقشار مختلف جامعه، یادآور شد: با اقدام مناسب در این رابطه در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب و مشارکت پر شور در انتخابات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نقدهای منصفانه رسانه موجب می‌شود تا مدیران در مسیر درست گام بردارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم خبرنگاران به‌عنوان بازوان توانمند در کنار انتقاد سازنده، اخبار امیدبخش را منتشر کنند تا از این طریق حس امید در میان هم‌وطنان افزایش یابد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha