یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ دومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با حضور سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور امروز در دومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه باید نگاه کنیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم، وظیفه ما چیست و انتظار، ولی زمان از ما چیست، اظهار داشت: از روزی که قابیل سنگی بر سر هابیل زد و خون حق جاری شد در طول تاریخ همواره بین حق و باطل درگیری و نبرد وجود داشته و هم اکنون که در آخرالزمان هستیم این رویارویی به حد اعلای خود رسیده است.

وی با اشاره به صحنه نبرد تمدنی، گفت: اگر به رویارویی تمدن غرب و جهان اسلام نگاه کنیم می‌بینم شیاطین به آخر خط رسیده اند و کار آن‌ها انداختن مؤمنان به جان هم است و از تمام حربه‌ها و ابزارهای شیطانی و وسوسه انگیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی کشور به جنگ ترکیبی و چند وجهی دشمن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شیطان به وسیله اعیادی خود که همان استکبار است می‌خواهد دنیا را به بی هویتی برساند و از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنند و ادعا دارد که خدایی وجود ندارد و اگر هم باشد هیچ تاثیری ندارد و با این دیدگاه می‌خواهند مکتب بیهوده گرایی ترویج داده و بشریت را به بی‌هویتی بکشانند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان این است که در جامعه اسلامی بی هویتی را گسترش داده و در مقابل ارزش‌ها، ضد ارزش تولید و دروغ و شایعه پراکنی می‌کند و واقعی جلوه می‌دهند و در این نبرد تمدنی باید جایگاه خود را بشناسیم.

سردار زهرایی به خطای محاسباتی دشمن اشاره کرد و گفت: قابیل فکر کرد با کشتن برادرش محبوب خداوند می‌شود، اما در واقع اینگونه نبود و همچنین در طول تاریخ مشاهده می‌کنیم در نوک قله حماسه بی‌نظیر عاشورا می‌درخشد.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس خطای محاسباتی دشمن این بود که رژیم بعث فکر می‌کرد می‌تواند در مقابل نظام ما بایستد و چند ساعته ایران را فتح کند و فتنه سال گذشته، با گزارهای به نام امپراطوری رسانه‌ای و همراه کردن فریب خوردگان و جنگ روایت‌ها می‌تواند نظام را نابود کند و به قدری این موضوع را تکرار کرده بود که خودشان نیز باورشان شده بود و همه جبهه استکبار کنار هم جمع شدند و حتی برخی وزرای کشورهای خارجی نیز حضور فیزیکی در میدان داشتند، اما نظام قدرتمندتر از حد تصور آن‌ها بود و فهمیدن گزاره رفتنی بودن نظام فضای مجازی بوده و در جنگ شناختی همه عقب گرد کردند.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: جنگ دشمنان فکر می‌کنند با ابزار مادی می‌توانند بر جبهه حق برتری پیدا می‌کند و با ناوها و هواپیماها و... می‌توانند نظام را به نابودی بکشانند، اما آن‌ها یک چیز نداشته و درک نکرده بودند آن هم اینکه با آدم‌هایی از جنس باور، با اراده وحامل ایدئولوژی خاص روبرو بودند.

وی تصریح کرد: ملت ایران از مکتب علوی و نهضت عاشورایی برخوردار است و وقتی از جهاد مخلصانه و کار صحبت می‌شود اینکه باورها، عقاید و ارزش‌ها جهادگران را به جلو می‌برد نه ابزار مادی و همانگونه که می‌بینیم ۷۲ تن در مقابل ۳۰ هزار نفر ایستاده و به پیروزی رسیدند و نهضت عاشورا تاریخ را به واسطه داشتن باور، عقاید قوی، ارزش‌ها تسخیر کرده است.

سردار زهرایی گفت:مردم ما در مکتب ائمه تربیت شده‌اند و افرادی که در این مکتب تربیت می‌شوند شهدایی مثل آرمان علیوردی و روح الله عجمیان و دیگر شهدا هستند و این چشمه همچنان جوشان است و افراد زیادی را در خود تربیت می‌کند.

وی در پایان گفت: همه ما مسئولان مدیون و موتور محرک برای مردم هستیم و باید الگوسازی انجام دهیم و به عمل و رفتار خودمان توجه و درست عمل کنیم، زیرا آدم‌های تحول ساز جهادی بقیه، را به پیش می‌برند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha