سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید صدر الدین قبانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی گفت: زیارت اربعین مظهر قدرت مردم، اقتدار دین و شکست اندیشه مادی - الحادی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف در سخنانی در حسینیه اعظم فاطمیه این شهر گفت: امروز منطقه شاهد حوادث داغ و جدیدی است که اسرائیل را از این تحول جدید ترسانده است.

وی با اشاره به اینکه زیارت اربعین مظهر قدرت مردم، اقتدار دین و شکست اندیشه مادی - الحادی است اظهار داشت: ان شاء الله صدای امام حسین (ع) به همه دنیا خواهد رسید.

وی افزود: مردم عراق در حال حاضر سرگرم مبحث داغ زیارت اربعین هستند و در اینجا یاد سخن امام باقر (علیه السلام) می‌افتیم که می‌فرماید: به شیعیان ما بگویید قبر امام حسین (علیه السلام) را زیارت کنند که زیارتش رزق را زیاد می کند و عمر را افزایش می‌دهد و بلا را دفع می‌کند و زیارت آن حضرت بر هر مؤمنی که به امامت ما از جانب خداوند اقرار کند لازم است.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در ادامه از مردم عراق نسبت به آماده سازی خود برای پذیرایی از زائران اربعین و همچنین از دولت عراق برای بسیج همه نهادها و از عتبات عالیات به خاطر تلاش برای پذیرایی تشکر کرد.

امام جمعه نجف اشرف در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز جهان شاهد یک رویداد منطقه‌ای و بین المللی است که همان فشار ایران بر آمریکا و نتیجه بخش بودن آن است، تصریح کرد: ایران به دنبال دستگیری یک شبکه جاسوسی آمریکایی و چانه‌زنی توانست پول‌های خود را که توسط آمریکایی‌ها مسدود شده بود آزاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha