شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی، گفت: برای موفقیت در عرصه مدیریت کارخانه، باید از کارکنان و کارگران متعهد بهره‌مند باشید، این امر هم محقق نمی‌شود مگر با تربیت کارکنان و کارگران آن مجموعه که یکی از ابزارهای مهم و اساسی در تربیت انسان، توجه به نماز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه بسیج کارخانه‌های تبریز روز گذشته با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، زینالیان فرمانده حوزه الحدید و سایر فرماندهان پایگاه‌های کارخانجات، برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با بیان اهمیت و جایگاه نماز، اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه مدیریت کارخانه، باید از کارکنان و کارگران متعهد بهره‌مند باشید، این امر هم محقق نمی‌شود مگر با تربیت کارکنان و کارگران آن مجموعه که یکی از ابزارهای مهم و اساسی در تربیت انسان، توجه به نماز است.

وی با اشاره به ظرفیت نمازهای جماعت در جامعه، افزود: در نماز جماعت فرصتی فراهم می‌شود که می‌توان از آن در رفع برخی از مسائل و مشکلات روحی و اجتماعی کارکنان استفاده کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی، افزود: برای مثل می‌توان برای روشنگری و جهاد تبیین که دشمن از عدم اطلاع ما، از برخی مسائل به سود خود استفاده می‌کند، بهره جست و روشنگری کنیم و مسائلی که در محیط کارگاه وجود دارد را به درستی تشریح کرده تا از عواقب ناخوشایند احتمالی آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha