یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله فاضل لنکرانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید دانشمندان و وعّاظ در سخنرانی‌هایشان، پاسخ دقیق و علمی شبهات درباره نهضت حسینی علیه‌السلام را تبیین کنند تا نقشه دشمنان در این زمینه خنثی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار جمعی از مسئولان مؤسسه وارث الانبیاء وابسته به عتبه مقدسه حسینیه علیه‌السلام دفتر قم با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های گسترده مؤسسه وارث الانبیاء، گفت: الحمدلله به برکت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، عتبه حسینیه و فروعات علمی آن، مانند مؤسسه وارث الانبیا، توانسته خدمات عظیم و گسترده‌ای طیّ این سال‌ها انجام دهد و برکات آن برای همه روشن است.

وی با اشاره به عظمت واقعه عاشورا، این وادی را بسیار وسیع دانسته و افزود: هر چقدر بگوییم و بنویسیم باز هم مسائل مهمی در ابعاد مختلف این نهضت جهانی و جاودان باقی می‌ماند که باید مثل این مؤسسه‌ی با برکت، تمام اهتمام و سعیش را در ترویج معارف حسینی علیه‌السلام بیش از پیش به کار گیرد.

استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به شبهاتی که معاندان و دشمنان اسلام هر ساله درباره نهضت حسینی علیه‌السلام مطرح می‌کنند بیان کرد: باید دانشمندان و وعّاظ محترم در سخنرانی‌هایشان، پاسخ دقیق و علمی این شبهات را تبیین کنند تا نقشه دشمنان در این زمینه خنثی شود و این مؤسسه باید شبهات را رصد و با پاسخ آن، در اختیار خطبا و وعاظ قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha