چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1105088
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
شرکت پست

شرکت پست مدعی شد هزینه های خدمات گذرنامه زائرین اربعین را به میزان ۷۵ درصد نسبت به خدمات توزیع گذرنامه های معمولی کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شرکت پست استان قم! در مطلبی آورده است: به دنبال انتشار خبری با عنوان کاسبی از زائران حضرت ارباب به سبک شرکت پست در اول شهریور ۱۴۰۲ در خبرگزاری رسمی حوزه، بدینوسیله به اطلاع میرساند پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون تسهیل در سفر برای زائرین اربعین حسینی شرکت ملی پست برای نخستین بار هزینه های خدمات گذرنامه زائرین اربعین را به میزان ۷۵ درصد نسبت به خدمات توزیع گذرنامه های معمولی کاهش داده است تا در این رویداد عظیم فرهنگی- مذهبی سهمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کاسبی از زائران حضرت ارباب به سبک شرکت پست!! + سند

گفتنی است هزینه دریافتی برای ارائه خدمات پستی گذرنامه زیارتی زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به قدری ناچیز است که حتی هزینه توزیع این دسته از مرسولات را نیز پوشش نمی دهد و این هزینه با توجه به تخفیف اعمال شده در حال حاضر نسبت به توزیع مرسولات حاوی گذرنامه در سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

موضوع مطرح شده دیگر در این خبر خدمت احراز هویت مکانی است که در سامانه سخا (سامانه خدمات اینترنتی پلیس) انجام می شود که هیچ ارتباطی با خدمات گذرنامه ندارد و صرفا برای احراز مکانی متقاضیان دریافت کارت های مخصوص شناسائی خودرو قابل بهره برداری است و جزء دستورالعمل های امنیتی پلیس راهور فراجاست.

انتظار می رفت این پایگاه خبری ناشناخته، ضمن رعایت اصول اخلاق حرفه ای رسانه، قبل از وارد کردن اتهام به شبکه خدمت رسان پست که مامور ارائه خدمات ارزان قیمت به هموطنان عزیز است و همواره و در هر شرایط در کنار مردم است، در مورد موضوع مطروحه تحقیق می‌کرد.

انتهای پیام